نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خطای راه اندازی لپ تاپ

فهرست مطالب

خرابی های رایج در لپ تاپ الجی

در این مقاله در مورد خرابی های رایج در لپ تاپ الجی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

داغ بیش از حد

هنگامی که یک لپ تاپ الجی جدید خریداری می کنید، چه رومیزی یا لپ تاپ، متوجه خواهید شد که بسیار بی صدا کار می کند. به مرور زمان صدای فن خنک کننده را خواهید شنید. این به دلیل چند اتفاق است که با افزایش سن لپ تاپ الجی رخ می دهد. فن با گرد و غبار و پرز مسدود می شود، بلبرینگ های فن فرسوده می شوند و لپ تاپ الجی گرمتر از حالت عادی می شود.

گرما یک نتیجه طبیعی حرکت و پردازش است. یک لپ تاپ الجی با کار کردن داغ می شود. بسته به گرمای کلی محیط، لپ تاپ الجی گرمتر یا سردتر خواهد بود. گرمای لپ تاپ الجی نیز به میزان شفاف بودن دریچه ها بستگی دارد. پردازنده لپ تاپ الجی معمولاً بسیار داغ می شود، بنابراین یک هیت سینک در بالای آن با لوله مسی و یک فن در محل قرار داده شده تا گرما را از خود دور کند. گاهی اوقات خمیر حرارتی بین هیت سینک و پردازنده قرار می گیرد. ممکن است دریچه ها مسدود شده و خمیر حرارتی خشک شده باشد. ممکن است گرد و غبار و پرزهای اضافی جریان هوا را مسدود کرده یا باعث خرابی فن خنک کننده شده و باعث خرابی سیستم خنک کننده شود.

لپ تاپ الجی

این خرابی سیستم خنک کننده ممکن است باعث خاموش شدن یا جلوگیری از بوت شدن شود. برخی از لپ تاپ الجی های شخصی طوری طراحی شده اند که در صورت داغ شدن بیش از حد از آسیب دائمی سیستم جلوگیری کنند. گرمای زیاد ثابت در نهایت باعث خرابی اجزای لپ تاپ الجی می شود که باعث خرابی و از دست رفتن داده ها می شود.

گاه به گاه خطاهای راه اندازی

خطاهای بوت گاه به گاه هنگام تلاش برای راه اندازی لپ تاپ الجی نشانه عدم عملکرد صحیح یک قطعه است و در نهایت لپ تاپ الجی خراب می شود. مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری می تواند باعث این خطاهای راه اندازی شود.

خرابی یا انسداد فن خنک کننده می تواند باعث خطای بوت شود. خطاهای بوت می تواند نشانه این باشد که هارد دیسک به درستی کار نمی کند و می تواند به پایان عمر خود نزدیک شود. خطای بوت همچنین می تواند نشانه خراب شدن ویندوز و نیاز به نصب مجدد باشد. خرابی هارد دیسک سخت جدید و نصب مجدد ویندوز نیاز دارد. در صورت خرابی فایل های ویندوز، این امر نیاز به نصب مجدد ویندوز دارد.

هارد دیسک پر سر و صدا

هارد دیسک های مکانیکی به دلیل تمام اجزای متحرک در نهایت فرسوده می شوند. صداهایی مانند کلیک کردن یا خرد کردن صداهایی هستند که نشان می دهد هارد دیسک در حال مرگ است. کلیک و خرد کردن صداها به یک مشکل مکانیکی در بشقاب یا موتور اشاره می کند که در نهایت کاملاً خراب می شود و دیگر قادر به کار نخواهد بود. تشخیص صداهای گرداب کمی سخت تر است زیرا به اندازه صدای کلیک یا خرد کردن بلند نیستند. این صداها نشان می دهد که هارد سخت در حال نوشتن داده ها بر روی دیسک است. این می تواند نشان دهد که بشقاب قسمت های بدی روی آن ایجاد کرده است، یا این که لنز دیگر نمی تواند هموار بنویسد.

لپ تاپ الجی کندتر می شود

لپ تاپ الجی شما ممکن است به دلایل زیادی کندتر شود و برخی از این دلایل می تواند مربوط به نرم افزار باشد. نرم افزارهای بلا استفاده می تواند فضای ارزشمندی را در هارد دیسک شما اشغال کند. با پر شدن هارد دیسک، نوشتن داده ها بر روی آن سخت تر می شود. اگر هارد دیسک پر باشد کار نمی کند. فایلهای غیر ضروری را پاک کنید، فایلهای قدیمی را پاک کنید و از نرم افزار و سایر فایلها در هارد دیسک پشتیبان بگیرید تا کمی فضا آزاد شود.

تعداد غیر معمول پنجره های بازشو

عدم محافظت آنلاین از خود می تواند لپ تاپ الجی شما را در معرض تهدیدات زیادی قرار دهد. اینترنت مملو از تبلیغات مخرب است که گاهی اوقات تبلیغات مخرب هستند. ابزارهای تبلیغاتی تبلیغاتی مدرن به قدری پیشرفته شده اند که شما مجبور نیستید روی آنها کلیک کنید تا آلوده شوند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که صفحه را باز کنید. نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم و سایر نرم افزارهای مخرب شامل بسیاری از برنامه های جاسوسی مختلف هستند که در پشت دستگاه کار می کنند و می توانند لپ تاپ الجی را تحت تاثیر قرار دهند و باعث خرابی آن شوند. ممکن است تعداد ناگهانی پنجره هایی برای استفاده از لپ تاپ الجی شخصی دریافت کنید که در نهایت باعث خرابی لپ تاپ الجی می شود.

پرونده ها یا برنامه های تصادفی خراب می شوند

با گذشت زمان، برخی از فایل ها یا برنامه ها خراب می شوند. با این حال، بدون پشتیبان گیری، این پرونده ها یا برنامه ها از بین می روند. ممکن است دلایل متعددی برای خراب شدن فایل ها وجود داشته باشد و اینها عبارتند از: عدم توانایی سخت افزار در ذخیره دقیق داده ها، مسائل مربوط به برق، خاموش شدن ناگهانی یا غیر منتظره، خرابی نرم افزار یا ویروس ها. بیشتر این مسائل ناشی از مشکلات اساسی است و باید برای جلوگیری از اتلاف داده های آینده مورد بررسی قرار گیرد.

رنگ چشمک می زند یا تغییراتی روی صفحه ایجاد می کند

هر زمان که چشمک زن رنگی روی صفحه ظاهر می شود یا رنگ تغییر می کند، مشکلی وجود دارد.

در لپ تاپ الجی رومیزی، این می تواند یک مشکل ساده در کابل VGA باشد و با تغییر ساده کابل برطرف می شود. همچنین می تواند به این معنا باشد که کارت گرافیک یا شکاف کارت گرافیک مشکلی ایجاد می کند، این ممکن است راه حل گرانتری باشد.

در لپ تاپ، این همچنین می تواند به معنی مشکلات اتصال کارت ویدیو، چه در مادربرد یا مانیتور باشد. در لپ تاپ، تعمیر این معمولاً گران تر است. این همچنین می تواند به این معنا باشد که مادربرد دارای خطایی مانند عسل است و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

این مشکل می تواند ناشی از پیری لپ تاپ الجی شخصی باشد و ممکن است اجتناب ناپذیر باشد. این مشکل همچنین می تواند به دلیل استفاده نادرست از لپ تاپ الجی باشد. این می تواند ناشی از بلند کردن لپ تاپ توسط صفحه نمایش، بستن آن در حالی که یک شی روی صفحه کلید است، افتادن یا خم شدن صفحه نمایش بسیار عقب باشد.

در لپ تاپ الجی رومیزی، این می تواند به دلیل وصل نکردن یا جدا کردن کابل VGA باشد که می تواند به کابل یا کارت VGA آسیب برساند.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هشت =