نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خرید تلویزیون ارزان

فهرست مطالب

نکات مهم خرید تلویزیون ارزان

یکی از وسایل مورد نیاز هر منزل امروزی ای یک تلویزیون با کیفیت و خوب است. کاربران زیادی روزانه خرید تلویزیون ارزان را سرچ می­کنند. دوست دارند تلویزیون خوب و کیفیت مناسبی را با قیمت مناسب تهیه کنند. از آنجا که وضعیت اقتصادی مردم در این روزها اندکی سخت شده است، به دنبال آن هستیم تا بتوانیم تلویزیون خوبی را با قیمت مناسب تهیه کنیم. از بین مارک های متعددی که امروزه برای خرید تلویزیون در دنیای اینترنت وجود دارد می­ توان فهمید که رقابت در این زمینه بین چند برند خاص بسیار نزدیک است و بسیاری از افراد نیاز به اطلاعات دارند تا بتوانند از بین برند های موجود برند مورد نظر خود را پیدا کرده و تلویزیون خود را که می­خواستند قیمت مناسبی نیز داشته باشد پیدا کرده و خریداری کنند.

تفاوت قیمتی که میان تلویزیون ها وجود دارد بسیار گسترده است. از این جهت که صفحه نمایش آنها با یکدیگر فرق می­کند و مدل های مختلفی دارد که قیمت های متفاوتی را رقم میزند. در مورد گونه های مختلف صفحه نمایش نیاز است معرفی کنیم که تلویزیون ها در چند دسته تقسیم بندی می­شوند. جدا از تلویزیون های مکانیکی که نوع قدیمی تلویزیون ها هستند، تلویزیون های جدید با دو نوع صفحه نمایش LCD و LED روانه بازار می ­شوند. کاربران نیز این دو نوع را بیش تر از بقیه انواع می­ شناسند، چرا که از رنج قیمتی مناسب تر و معقول تری برخوردار هستند. تلویزیون های مکانیکی که از رده خارج شده اند و معمولا اصلا پیدا نمی­ شود از آنها و تلویزیون هایی با صفحه نمایش OLED و QLED که با وجود کیفیت بالا قیمت های بسیار زیادی دارند و بسیاری از کاربران قدرت خرید آن را ندارند.

خرید تلویزیون ارزان

تفاوت انواع صفحه نمایش ها

در بند بالا اشاره کردیم که انواع مختلف صفحه نمایش ها قیمت های متنوعی را رقم می­زند. در این پاراگراف قرار بر این است که فرق بین این نوع های مختلف صفحه نمایش را بیان کنیم تا هم خرید را برای شما آسان تر کند و هم اطلاعات بهتری به شما ارائه کند.

صفحه نمایش پلاسما

این صفحه نمایش که قدیمی ترین نوع صفحه نمایش ­ها به شمار می­رود با داشتن پیکسل­ ها از سلول­ های خاصی که دراری گازهای یونیزه شده یا پلاسما هستند برای نمایش تصویر استفاده می­کند. این پنل­ ها نسبت به صفحات نمایش LCD پرنور تر هستند و حتی عمق رنگی بیشتری نیز دارند. این تلویزیون ­ها از نرخ پرش پایین تری نسبت به تلویزیون­ های LCD و LED برخوردار هستند که این موضوع این تلویزیون­ ها را به بهترین انتخاب برای تماشای فیلم ­های اکشن و مسابقات ورزشی می­کند. در عین حال این تلویزیون­ ها وزن بالا و حجم زیادی دارند، همچنین مصرف انرژی آن­ها نیز بسیار زیاد است.

صفحه نمایش LCD

صفحه نمایش­ های LCD یکی از انواع صفحه نمایش ­هایی هستند که امروزه کاربرد بسیاری دارند و جزء اصلی ترین نوع صفحه نمایش ­های تلویزیون به حساب می ­آیند. صفحه نمایش LCD به معنای کریستال مایع می­باشد در واقع در نمایشگر­های LCD الکتریسیته موجب فعال شدن کریستال ­های مایع می­شود که با چرخش این کریستال­ ها شاهد عبور نور و تولید رنگ­ های مختلف در صفحه نمایش هستیم. در کنار خوبی ­های این صفحه نمایش­ ها بدی­ هایی نیز برای آن­ها وجود دارد من جمله اینکه نمی­ شود با این تلویزیون­ ها عمق رنگ­ ها را به خوبی دید به خصوص رنگ مشکی.

صفحه نمایش LED

این صفحه نمایش­ ها از کیفیت بالای تصویر برخوردار هستند. در کنار آن عمق تصویر بهتری نسبت به تلویزیون­ های LCD ارائه می کنند. در مورد این نوع تلویزیون­ ها باید توضیح دهیم که علت تفاوت بین این تلویزیون ­ها و تلویزیون­ های LCD آن است که که صفحات این تلویزیون­ ها از LED­های کوچک(لامپ ­های LED کوچک) استفاده شده است برای همین کیفیت تصویر بالاتری دارد. طول عمر این پنل­ ها نیز بیشتر است.

در این مقاله سعی کردیم به چرایی اینکه برخی تلویزیون­ ها از قیمت کمتری برخوردار هستند بپردازیم، یکی از مراکز خوبی که همه این انواع تلویزیون ­ها را پوشش می­دهد و می­توانید با دیدن انواع تلویزیون­ ها لذت ببرید از اینکه چه قدر انواع مختلفی وجود دارد مرکز تلویزیون الجی است. برای کمک به شما عزیزان در سرتاسر ایران شعبه دارد و در حال حاضر با تماس و مراجعه به شعب نمایندگی تلویزیون الجی می­توانید به خرید مدل های مختلف تلویزیون اقدام کنید.

آیا می دانید: نحوه رفع سیاهی صفحه تلویزیون ال جی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =