نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خرابی با زوم کردن صفحه ال سی دی

فهرست مطالب

آیا زوم کردن صفحه ال سی دی باعث خرابی می شود؟

می خواهید همه جلسات Zoom خود را در تلویزیون هوشمند LG خود اجرا کنید و در مورد نحوه نصب و بارگیری برنامه Zoom در تلویزیون هوشمند LG فکر کنید. سپس شما در جای مناسب هستید. در این مقاله، شما تمام پاسخ خود را به سوالات خواهید داشت 1) ویژگی Zoom App چیست؟ (2  چگونه برنامه Zoom را در تلویزیون هوشمند LG بارگیری کنیم؟ 3 ) چگونه می توان برنامه Zoom را در تلویزیون هوشمند LG نصب کرد؟ بنابراین، به خواندن ادامه دهید.

نحوه ی نصب

هنگام نصب و بارگیری برنامه Zoom در تلویزیون هوشمند LG، احساس ناامیدی می کنید. خوب، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. پس از خواندن این مقاله به راحتی قادر خواهید بود برنامه Zoom را در تلویزیون هوشمند LG خود نصب و بارگیری کنید. بدون استخدام یا تماس با کارشناسان فنی.

به دلیل قرنطینه همه گیر COVID-19، همه چیز تغییر کرده است. COVID ما را در داخل خانه های ما قفل کرده است زیرا فاصله اجتماعی تنها پادزهر برای COVID بود. و اینجاست که زوم در این دوران سخت نقش مهمی ایفا می کند.

ZOOM یک برنامه کنفرانس صوتی تصویری است. اگرچه Zoom از سال 2012 در بازار بود، اما این برنامه در سال گذشته در طول COVID محبوب شد. مردم این برنامه را دوست داشتند و استفاده از آن را بیش از هر برنامه دیگری در دسترس شروع کرده اند. بنابراین اگر برای شما سوال است که چه چیزی باعث محبوبیت این برنامه در بین مردم شده است؟ در اینجا برخی از ویژگی های برنامه Zoom آورده شده است.

برنامه Zoom Meeting App چه ویژگی هایی دارد؟

رابط کاربری ساده – یکی از دلایل اصلی محبوبیت بین مردم، رابط کاربری ساده آن است. برای شروع جلسه خود در Zoom App، نیازی به تنظیمات متعدد ندارید. فقط چهار دکمه وجود دارد که برای شروع باید بدانید.

موجود در همه پشتیبانی از بسترهای نرم افزاری – برنامه زوم تقریباً از همه بسترهای فعلی پشتیبانی می کند، از جمله Windows، Linux، Mac، Android، iOS، تلویزیون های هوشمند، تلویزیون های پخش مستقیم و بسیاری دیگر. به راحتی می توانید برنامه را مستقیماً از فروشگاه های برنامه در سیستم عامل های مختلف بارگیری کنید.

بسیار بیشتر از برنامه ویدیو کنفرانس صوتی – شما می توانید خیلی بیشتر از اجرای کنفرانس صوتی یا تصویری خود کار کنید. شما می توانید وبینارهای زنده انجام دهید، می توانید با همکاران خود همکاری کنید، چت زنده را شروع کنید، صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید و موارد دیگر. می توانید تا آنجا که می توانید روی صفحه خلاق باشید.

کیفیت ویدئوی HD- زوم تنها برنامه ای است که می توانید از آن برای اجرای ویدیوهای ملاقات آنلاین با کیفیت HD خود استفاده کنید.

سایر ویژگی ها – برنامه زوم دارای ویژگی های هیجان انگیز دیگری مانند پس زمینه مجازی است که در آن کاربران می توانند هنگام چت تصویری سرگرم شوند.

اینها برخی از ویژگی هایی است که پس از نصب و بارگیری برنامه Zoom در تلویزیون هوشمند LG دریافت خواهید کرد. ببینید، چقدر می توانید از Zoom App بهره مند شوید. حالا بیایید سریع به بخش بعدی خود برویم.

نحوه نصب و بارگیری برنامه Zoom در تلویزیون هوشمند LG

نصب و بارگیری برنامه Zoom در تلویزیون هوشمند LG بسیار ساده است. و همچنین در فروشگاه برنامه LG Smart TV موجود است. بنابراین نیازی به برنامه های شخص ثالث نیست یا سیستم عامل تلویزیون هوشمند LG خود را جیلبریک نکنید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که دستورالعمل های زیر را با دقت دنبال کنید. بنابراین، عجله نکنید و هر مرحله را با دقت بخوانید و از یک راه پیروی کنید.

  1. تلویزیون هوشمند LG خود را روشن کنید.
  2. روی دکمه صفحه اصلی خود از راه دور تلویزیون هوشمند LG خود کلیک کنید تا لیست برنامه ها و نوار تنظیمات تلویزیون هوشمند LG در پایین صفحه باز شود.
  3. از دکمه های ناوبری خود از راه دور تلویزیون برای حرکت به راست و چپ در نوار برنامه استفاده کنید.
  4. تا رسیدن به فروشگاه محتوای LG به سمت راست بروید. برای راه اندازی فروشگاه محتوا LG کلیک کنید.

  1. روی گزینه Search کلیک کنید ذره بین کوچک در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی محتوای LG.
  2. برنامه Zoom را تایپ کنید تا نتایج جستجوی شما به طور خودکار نمایش داده شود.
  3. در نتایج جستجو روی Zoom App Card کلیک کنید تا پنجره Zoom Installer app راه اندازی شود.
  4. صفحه جدیدی با تمام جزئیات برنامه Zoom در صفحه تلویزیون هوشمند LG شما ظاهر می شود.
  5. برای نصب و بارگیری Zoom App در تلویزیون هوشمند LG، روی Install کلیک کنید.
  6. برنامه Zoom بارگیری و به طور خودکار بر روی تلویزیون هوشمند LG شما نصب می شود.
  7. اگر مراحل بارگیری و نصب موفقیت آمیز بود، دکمه نصب اکنون به دکمه راه اندازی تغییر می کند.
  8. و تمام، شما می توانید آن را مستقیماً از اینجا راه اندازی کنید یا می توانید به صفحه اصلی خود بازگردید و برنامه Zoom خود را از لیست برنامه ها و کانال های خود انتخاب کنید.

به همین راحتی برنامه Zoom را در تلویزیون هوشمند LG نصب و بارگیری می کنید.

نتیجه

برنامه جلسه زوم یک برنامه جلسه مبتنی بر ابر است که به شما امکان می دهد کنفرانس های صوتی و تصویری آنلاین را راه اندازی و اجرا کنید. جلسه بزرگنمایی با یک گزینه رایگان و یک برنامه اشتراک حق بیمه ارائه می شود.

اگر جلسات شما با اعضای محدود کوتاه است، مشکلی با برنامه Zoom Free وجود نخواهد داشت. شما می توانید تا 100 دقیقه یک جلسه با 100 عضو داشته باشید. اما اگر نیاز شما فراتر از آن محدودیت زمانی کاربر است. سپس می توانید به سراغ برنامه های اشتراک حق بیمه Zoom بروید. بنابراین اکنون می توانید از برنامه Zoom در تلویزیون هوشمند LG خود لذت ببرید.

امیدوارم اکنون بتوانید به راحتی برنامه Zoom را در تلویزیون هوشمند LG نصب و بارگیری کنید. ممنون که تا اینجا همراه ما بودید

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =