نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلویزیون های سینمای خانگی الجی

فهرست مطالب

سینمای خانگی یکی از چیز­های جذاب دنیای تلویزیون­ها است، همانطور که از اسم آن پیداستسینمایی است که در خانه هر کسی می­تواند حضور داشته باشد. مجموعه سینمای خانگی تشکیل شده از دستگاه دی­وی­دی، تلویزیون، 6 بلند گو و ساب­ووفر است که یک مجموعه بی نظیر برای لرزاندن منزل شما را تشکیل می­دهد.

با داشتن 6 بلندگوی حاضر در این مجموعه جلوه­های صوتی بسیار لذت بخش خواهند بود. یک فیلم عادی با این مجموعه می­تواند به یک فضای هیجان انگیز تبدیل شود. دقت داشته باشید که باید فیلم مورد نظر زیر سیستم صوت فوق را پشتیبانی کند. ساب­ووفر با لرزاندن محیط شما باعث می­شود حس فیلم بهتر منتقل شود.

سینمای خانگی چیست و چه می­کند؟

همانطور که پیشتر توضیح دادیم دستگاه سینمای خانگی یک دستگاه دی­وی­دی است که دارای شش بلند گو در اطراف خود می­باشد. بلندگو­های ذکر شده شامل لفت فرانت، رایت فرانت و … می­باشند. بسته به قدرت آمپلی فار مورد استفاده در این سیستم قدرت آمپلی فایر تعبیه شده در  داخل دی­وی­دی دارای قدرت خروجی متفاوتی خواهد بود. می­توانید با تلویزوین این مجموعه صدای محتوای مورد نظر خود را با کیفیت بهتر بشنوید و لذت بیشتری ببرید، اما در کنار آن می­توانید با گاشتن سی­دی و دی­وی­دی در دستگاه خود از آن لذت ببرید.

تلویزیون های سینمای خانگی

بخش­های اصلی سینمای خانگی تلویزیون

در این قسمت می­خواهیم به معرفی قسمت­های مختلف یک سیستم سینمای خانگی بپردازیم که می­تواند فضای خانه شما را از یک خانه معمولی به مکانی هیجان انگیز و شاد تبدیل کند جوری که دلتان بخواهد همیشه با این سیستم به فیلم دیدن در کنار اعضای خانواده بنشینید. تقریبا پیش از این نیز به بخش­های مختلف یک سیستم سینمای خانگی اشاره کردیم اما دقیق تر آن را در ادامه همراه با ما خواهید دید.

  • بلندگو­ها : بخش مهمی از سیستم این دستگاه به بلندگو­ها اختصاص می­یابد چرا که نیاز به سیستم صوتی قوی در کنار این داریم که نمایش تصویر به صورتی خاص انجام شود. در سیستم صوتی سینمای خانگی 6 بلند گو وجود دارد که عمق صدا، جلوه­های صوتی و ریز ترین صدا­ها را با کیفیت برای شما پخش کند.این بلندگو­ها شامل بلندگو­های چپ و راست جلو،چپ و راست کناری،بلند­گوی مرکزی و ساب­ووفر می­باشند. با داشتن این سیستم خانه شما به سینمای کوچک خانه خودتان تبدیل می­شود.
  • ساب­ووفر : این بخش از سیستم که مربوط به پخش پایین ترین فرکانس­های صوتی است مسئول پخش آن­ها می­باشد. یک ساب­ووفر خوب باید بتواند خانه شما را به لرز درآورد. تاثیر کلی سینمای خانگی شما برعهده ساب­ووفر است. صدای ساب­ووفر در همه جهت­ها پخش می­شود و بینندگان را سر جای خود به تماشا میخکوب می­کند.
  • تلویزیون:برای قرار دادن تلویزیون در سیستم خود باید به دنبال تلویزیونی بزرگتر از 27 اینچ باشید که توانایی پردازش تصویر خوبی داشته باشد. در ضمن باید بتواند رنگ­ها را با کیفیت خوبی نمایش دهد. برای مشورت برای خرید می­توانید با تماس با نمایندگی تلویزیون الجی ازکمک کارشناسان برای افزایش اطلاعات خود بهره بگیرید.

تلویزیون های سینمای خانگی

در این مقاله با سیستمی که شاید تا حالا نمی­شناختید آشنا شدید. سیستم سینمای خانگی سیستمی که در آن از اجزای نام برده در بالا برای نمایش بهترین صوت و تصویر استفاده می­شود، تا خانه شما را به یک سینمای کوچک تبدیل کند. اگر برای خرید قطعات مختلف این سیستم دچار گیجی شدید و نمی­دانستید که چه کاری و چه گونه به درد شما می­خورد حتما با مراجعه به کاتالوگ­های موجود در نمایندگی تلویزیون الجی به کسب اطلاعات بیشتر بپردازید. همچنین با پاسخ گویی 24 ساعته می­توانید با ما تماس گرفته و با کارشناسان ما در این مورد صحبت کنید.

آیا می دانید: مشکلات رایج بلندگوی سینما خانگی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =