نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض پنل تلویزیون الجی

فهرست مطالب

آیا با شرایط تعویض پنل تلویزیون آشنایی دارید؟ در میان مشکلاتی که برای تلویزیون پیش می­آید اینکه صفحه آن دچار مشکل شود جزو بدترین اتفاق­هایی است که می­تواند بیافتد و متاسفانه اتفاق شایعی نیز هست چرا که افراد دقت کافی در نگهداشت تلویزیون از ضربه و فشار و آبخوردگی را ندارند. اگر به صفحه نمایش تلویزیون که با نام پنل شناخته می­شود فشار وارد شود یا ضربه بخورد امکان خرابی ­هایی متعددی در آن به وجود می آید.

در کل صفحه تلویزیون نباید تحت فشار و ضربه قرار بگیرد و الا باید به فکر تعویض تلویزیون خود باشید.چرا می­گوییم اگر مراقب پنل تلویزیون خود نباشید باید آن را تعویض کنید؟ علت این صحبت نتیجه شکستن صفحه تلویزیون­هایی است که نتوانستیم با تعمیر آنها را به حالت اولیه بازگردانیم. اما طبیعی است چون شیشه شکسته را که نمی­شود مثل روز اول بهم دیگر چسباند و شروع کرد به استفاده از آن. برای آگاهی بیشتر راجع به این موضوع با ما در این مقاله همراه باشید.

در چه شرایطی باید پنل را عوض کرد؟

بعضی از افراد هنگام مشاهده برنامه­های حساس مثل فوتبال کنترل خود را از دست می­دهند و اجسام را به سمت تلویزیون پرت می­کنند و تلویزیون می­شکند. اما آبی که ریخت را دیگر نمی­توان جمع کرد و صفحه شکسته تلویزیون را نیز نمی­شود با تعمیر به حالت اولیه خود برگرداند. بنابراین باید به فکر تعویض پنل تلویزیون باشید، چیزی که هزینه ای حدود 65 درصد هزینه خرید تلویزیون اولیه تان را دارد. برای همین سعی کنید اول از همه از تلویزیون خود به خوبی مراقبت کنید و اگر هم اتفاقات مشابه برای آن رخ داد بدانید که راهی جز تعویض پنل آن وجود ندارد و یا باید تلویزیون جدیدی تهیه کنید.

تعویض پنل تلویزیون

راه کار­های جلوگیری از شکستن پنل تلویزیون

اولین و بهترین راه حل ممکن برای جلوگیری از شکستن پنل تلویزیون که عضو خیلی مهمی در تلویزیون محسوب می­شود مراقبت است. از آنجا که وظیفه تلویزیون نمایش تصویر است و اگر نتواند از پس این وظیفه به خوبی بربیاد دیگر به درد نمی­خورد باید گفت که با مراقبت از ضربه و فشار می­توانید گارانتی کنید که مشکلی برای پنل شما پیش نمی­آید. در عین حال از محافظ صفحه تلویزیون نیز می­توانید استفاده کنید چرا که این قطعه از پلاستیک فشرده است که نمی­شکند، می­تواند در مقابل ریختن مایعات بر روی تلویزیون شما و ضربات از تلویزیون شما محافظت کند و اجازه ندهد  ضربه باعث شکستن پنل شود.

خدمات پس از فروش نمایندگی الجی

این مشکل، مشکل رایج بسیاری از افراد پس از خرید تلویزیون است. افراد به ما مراجعه می­کنند و می­گویند که تلویزیون ما تا فلان موقع گارانتی شرکت شما را دارد و اکنون پنل آن شکسته است، لطفا آن را تعویض کنید. اما این عزیزان نمی­دانند مسئولیت اتفاقات عمدی ای که برای تلویزیونشان به دست خودشان می­افتد برعهده خودشان است. گارانتی مسئولیت اتفاقات ناخواسته از جمله خراب شدن قطعات داخلی یا عیب دار بودن دستگاه از ابتدا را برعهده می­گیرد و در جهت تعویض و یا تعمیر به نمایندگی تلویزیون الجی مراجعه می­کنند. خوب است پیش از امضای گارانتی از طرف شرکت مورد نظر موارد دربرگیرنده گارانتی را به خوبی مطالعه کنید تا با تصورات درست از محصول مورد نظر آن را خریداری کرده و به خوبی از آن مراقبت کنید.

تعویض پنل تلویزیون

در انتهای این مقاله مروری می­کنیم بر آنچه که گفته شد، در این مقاله اشاره کردیم به موضوع شکستگی پنل تلویزیون. گفتیم اگر پنل تلویزیونتان برای تان اهمیت دارد سعی کنید تا می­توانید از آن به خوبی مراقبت کنید چرا که در صورت مراقبت نکردن و شکستن با ید هزینه زیادی برای تعویض آن خرج کنید و یا تلویزیون جدید بخرید. این مورد در خدمات پس از فروش تلویزیون­های الجی نیست و خود باید هزینه آن را پرداخت کنید.

آیا می دانید: نحوه جلوگیری و رفع سوختگی صفحه نمایش تلویزیون

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 3 =