نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر LCD با صدا و بدون تصویر

فهرست مطالب

چگونه یک LCD را با صدا اما بدون تصویر عیب یابی کنیم

تلاش برای تعمیر برخی از دستگاه های الکترونیکی می تواند آنقدر گران باشد که تعویض آن منطقی تر باشد. قبل از اینکه بخواهید تلویزیون ال جی ال سی دی را با صدا اما بدون تصویر جایگزین کنید، ممکن است در وب سایت سازنده راهنما در دسترس باشد. همچنین باید مطمئن شوید که مشکل ناشی از اتصال بد به جعبه کابل یا سایر دستگاه های خارجی نیست. یک تنظیم ساده اغلب تنها چیزی است که برای بازگرداندن تصویر به تلویزیون ال جی صفحه تخت شما نیاز است.

روش تعمیر صدای تلویزیون ال جی اما بدون تصویر

اولین قدم برای عیب یابی تلویزیون ال جی بدون تصویر، اطمینان از روشن بودن آن است، اما اگر صدایی از آن بشنوید، اینطور نیست. در مرحله بعد، صفحه نمایش خود را برای آسیب دیدگی بررسی کنید. یک صفحه LCD ترک خورده یا شکسته که دیگر کار نمی کند احتمالاً قابل تعمیر نیست. به جای تلاش برای جایگزینی صفحه نمایش شکسته، معمولاً سرمایه گذاری در یک تلویزیون ال جی جدید آسان تر و ارزان تر است.

اگر آسیب فیزیکی به صفحه تلویزیون ال جی خود نمی بینید، ببینید آیا می توانید از کنترل از راه دور تلویزیون ال جی برای پیمایش به منوهای تلویزیون ال جی استفاده کنید. اگر می توانید، به تنظیمات صفحه نمایش بروید و مطمئن شوید که روشنایی، کنتراست و تنظیمات دیگر باعث مشکل نمایشگر شما نمی شوند. اگر مطمئن نیستید تنظیمات باید چه باشند، به تنظیمات نمایش کارخانه بازنشانی کنید.

دستگاه های خارجی را بررسی کنید

اگر مشکل شما همچنان ادامه دارد و جعبه کابل دارید، نکته بعدی این است که بررسی کنید آیا کانال های دیگر تاریک هستند یا خیر، زیرا برای یک کانال مشکل پخش کابلی غیرعادی نیست. هنگامی که صفحه تاریک در هر کانال رخ می دهد، تنظیم مجدد جعبه کابل ممکن است مشکل نمایشگر شما را برطرف کند. همچنین باید اتصال بین جعبه کابل و تلویزیون ال جی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هر دو انتهای آن محکم وصل شده و آسیبی ندیده است.

اگر مشکل صفحه نمایش شما زمانی رخ می دهد که تلویزیون ال جی شما به دستگاه دیگری مانند پخش کننده DVD متصل است، پورت تلویزیون ال جیی را که به آن وصل شده اید تغییر دهید. همچنین می‌توانید دستگاه دیگری را وصل کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، ممکن است با کابل HDMI خود مشکل داشته باشید.

کابل HDMI خود را عوض کنید

مشکلات نمایشگرهای LCD یا LED تلویزیون ال جی گاهی اوقات به دلیل معیوب بودن کابل HDMI ایجاد می شود. سعی کنید از کابل دیگری استفاده کنید تا ببینید آیا تصویر تلویزیون ال جی شما بازیابی شده است یا خیر. اگر تلویزیون ال جی سامسونگ شما صدا دارد اما تصویر ندارد، ممکن است بتوانید با استفاده از نرم افزار نصب شده بر روی تلویزیون ال جی، تست کابل HDMI را انجام دهید. این تست در منوی تنظیمات تلویزیون ال جی در دسترس است، اما اگر نمایشگر تلویزیون ال جی شما کار نمی کند، ممکن است نتوانید به آن دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید کل تلویزیون ال جی را به تنظیمات پیش‌فرض کارخانه بازنشانی کنید، اما اگر تصویری برای پیمایش منوهای تنظیمات تلویزیون ال جی نداشته باشید، این کار نیز دشوار خواهد بود.

برای پشتیبانی به وب سایت سازنده مراجعه کنید

وقتی تأیید کردید که واقعاً مشکل تلویزیون ال جی دارید و مشکلی با کابل یا دستگاه خارجی ندارید، وقت آن است که برای پشتیبانی بیشتر از وب سایت سازنده بازدید کنید. باید بتوانید نکات و آموزش های عیب یابی مربوط به نمایشگر تلویزیون ال جی خود را بیابید. همچنین ممکن است بتوانید یک جلسه پشتیبانی آنلاین راه اندازی کنید، برای تعمیر در خانه برنامه ریزی کنید یا بفهمید تلویزیون ال جی خود را برای تعمیر کجا ارسال کنید.

مقالات مرتبط:

مراحل عیب یابی تلویزیون

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =