نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر 5 مشکل اصلی لپ تاپ

فهرست مطالب

5 مشکل رایج لپ تاپ و نحوه تعمیر آنها

بخش بزرگی از دنیای شرکت‌ها موبایل هستند، و آنها به قدرت محاسباتی نیاز دارند که بتواند آن را تطبیق دهد. در طول سال ها لپ تاپ ها از حجیم و سنگین به باریک و سبک تبدیل شده اند. اما، حتی با وجود تمام ارتقاء در قدرت، اندازه، ظرفیت و حافظه، مشکلات لپ تاپ هنوز به طور منظم به وجود می آید. در اینجا یک لیست سریع از پنج مورد از رایج ترین مشکلاتی که در مورد آنها می شنویم و چگونه می توانید آنها را به تنهایی برطرف کنید، آورده شده است.

فن با صدای بلند یا گرم شدن و به دنبال آن خاموش شدن

لپ تاپ ها زیاد جابجا می شوند. این می تواند منجر به محدود کردن ورودی هوا به فن شود. همچنین به آنها فرصت های زیادی برای کشیدن گرد و غبار و ذرات خارجی به سیستم خنک کننده خود از طریق درگاه فن خود می دهد.

راه حل: از لپ تاپ خود بر روی سطوح سخت و صاف استفاده کنید. از قرار دادن آن بر روی سطوح نرم که ممکن است عبور هوا را مسدود کند، خودداری کنید. فن خود را با هوای فشرده تمیز کنید. همچنین تعداد برنامه‌هایی را که در یک زمان اجرا می‌کنید محدود کنید، زیرا هرچه بیشتر در حال اجرا باشید، کار سخت‌تر می‌شود.

لپ تاپ به کندی کار می کند

این اغلب اتفاق می افتد و می تواند مربوط به فضای هارد دیسک، بدافزار یا اولین علائم خرابی تجهیزات باشد.

راه حل: راه های زیادی برای حل مشکلات سرعت وجود دارد، اما برای 10 نکته در مورد افزایش سرعت دستگاه، پست وبلاگ ما را که فقط به این موضوع اختصاص داده شده است، بررسی کنید.

باتری دوام نمی آورد

یکی از بهترین ویژگی های لپ تاپ بی سیم بودن آن است. اما، ما در ترس دائمی از خالی شدن باتری و تمام شدن آب آن زندگی می کنیم، بنابراین دائماً باتری خود را سخت می گیریم.

راه حل: ابتدا، تمام اتصالات کابل شارژر خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که محکم هستند. در مرحله بعد، باتری خود را به طور کامل خالی کنید و با روشن نگه داشتن لپ تاپ تا زمانی که باتری از بین برود، آن را شارژ کنید. یکی از بزرگ‌ترین راه‌حل‌های همه فن‌آوری‌ها صرفاً تخلیه کامل انرژی از آن و تلاش مجدد است، معادل یک خواب خوب شبانه. اگر باز هم خیلی زودتر از آنچه باید خراب شود، ممکن است لازم باشد خود باتری را تعویض کنید.

اینترنت نداره

 لپ‌تاپ‌ها به دلیل از دست دادن اتصال به اینترنت بدنام هستند، که می‌تواند دردسر بزرگی باشد. قبل از فرض اینکه نوعی خرابی تجهیزات را فرض کنید، چند مرحله اساسی را امتحان کنید.

راه‌حل: در اکثر لپ‌تاپ‌ها، یک دکمه یا سوئیچ بی‌سیم واقعی وجود دارد تا اتصال را فعال کنید، آن را پیدا کنید و مطمئن شوید که در موقعیت روشن است. سپس روتر خود را مجدداً بوت کنید، دوباره با استفاده از تاکتیک تخلیه قدرت. روتر خود را از برق بکشید، اجازه دهید تمام آب به مدت 10-20 ثانیه تخلیه شود، سپس آن را دوباره وصل کنید. اگر همچنان مشکل دارید، اتصالات شبکه خود را در کنترل پنل خود عیب یابی کنید. در نهایت، از ابتدا شبکه خود را دوباره بسازید تا مطمئن شوید که تمام اتصالات شما به درستی تنظیم شده اند.

صفحه نمایش سیاه

 لپ تاپ خود را باز می کنید، آن را روشن می کنید، صدای در حال اجرا را می شنوید، اما صفحه نمایش سیاه است.

راه حل: برق را از برق بکشید، باتری را خارج کنید و سپس دکمه پاور را برای 30 تا 60 ثانیه نگه دارید. سیم برق را دوباره وصل کنید و دوباره راه اندازی کنید. سپس دوباره خاموش کنید، باتری را در آن قرار دهید و دوباره راه اندازی کنید.

اگر هر یک از این راه حل‌ها را امتحان می‌کنید و همچنان با همان مشکل مواجه هستید، وقت آن است که یک متخصص تعمیر لپ‌تاپ را بیاورید. مهندسان در Great Lakes Computer متخصص در تعمیر و نگهداری کامپیوتر، چاپگر، سرور و نقطه فروش هستند. ما چندین سطح خدمات را نیز ارائه می دهیم، از تعمیر و نگهداری ساعتی تا قراردادی. همین امروز با ما تماس بگیرید تا مشکلات رایانه خود را برطرف کرده و لپ تاپ خود را دوباره روی پای خود قرار دهید.

مقالات مرتبط:

روشن نشدن لپ تاپ الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =