نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر برد تلویزیون الجی

فهرست مطالب

یکی از موارد بسیار مهم در تعمیرات تلویزیون، تعمیر برد تلویزیون می­باشد. برد یکی از قطعات تلویزیون است که کارهای مهمی برعهده دارد و برای انجام وظایف محول شده به تلویزیون نیاز است که این قطعه مهم درست کار کند و بتواند از پس وظایف خود بربیاد. اگر این قطعه نتواند به درستی از پس کار خود بربیاید بقیه قطعات را نیز دچار مشکل می­کند. برد تلویزیون قطعه حساسی است که با جریان برق کار می­کند از این رو نوسانات برق می­تواند روی سلامت آن تاثیر بگذارد. در مورد تعمیر و تعویض برد تلویزون سوال­های زیادی پرسیده می­شود که بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برد به مقاله برد تلویزیون سایت ما مراجعه کنید.

برد چیست و چه اهمیتی دارد

برد در تلویزیون­ها یک قطعه اصلی است که قطعات کوچک و یزرگ دیگری با ظرافت بر روی آن کنار یکدیگر چیده شده اند. این قطعه که منبع گرفتن تصمیم در تلویزیون است، در صورت نوسانات برق که گاهی در جریان متصل برق اتفاق می­افتد دچار آسیب دیدگی می­شود که در آن شرایط باید آن را تعمیر کرد. تعمیر این قطعه به علت ظرافت بالا کار هر کسی نیست و پیشنهاد نمی­شود که خودتان اقدام به تعمیر آن بکنید. اگر مطمئن شدید که مشکل به وجود آمده از برد دستگاه تان است آن را به نمایندگی تلویزیون الجی بیاورید و یا از کارشناسان ما برای مشاهده دستگاه خود کمک بگیرید. قطعه مورد نظر برای تصمیم گیری و پخش وظایف در تلویزیون کاربرد دارد و قطعا سلامت آن روی سلامت دیگر قطعات تاثیر گذار بوده و اگر به مشکل آن پرداخته نشود مشکل به دیگر بخش­های دستگاه نیز انتقال می­یابد.

تعمیر برد تلویزیون

چگونه می­توان برد تلویزیون الجی را تعمیر کرد

برد تلویزیون ممکن است به علت­های متعددی آسیب دیده باشد. که اینکه چرا و چگونه آسیب دیده است در فرایند پیدا کردن مشکل آن و رفع عیب توسط کارشناسان ما مهم می­باشد بنابراین سعی کنید اگر متوجه اشکالاتی در دستگاه تلویزیون خود شدید بدون معتلی از کسی که سرایط تلویزیون شما را به درستی بررسی می­کند کمک بخواهید. اگر اشکال در این قطعه کم و قابل جبران باشد تعمیرکار به شما می­گوید که مشکل برطرف می­شود و اقدام به تعمیر می­کند. اما اگر این قطعه دچار سوختگی شود کاری از دست تعمیرکاران برنمی­آید جز تعویض آن که به طبع تعویض این قطعه پر هزینه تر از تعمیر آن خواهد بود.

شرایط استفاده از خدمات پس از فروش الجی

شرکت الجی با ضمانت نامه گلدیران در سرتاسر ایران شعبه­هایی دارد. در تمام مراکز استان­ها در نمایندگی تلویزیون الجی می­توانید از خدمات پس از فروش این دستگاه آگاه شوید و بدانید که چه مواردی پس از خرید جزو گارانتی­های این شرکت محسوب می­شود. تعمیر قطعات داخلی تلویزیون تا مدت زمان معین که در گارانتی ذکر شده است بر عهده نمایندگی الجی می­باشد و پس از آن یا باید گارانتی را تمدید کنید یا در صورت خرابی هر قطعه از تلویزیون خود لازم است که با پرداخت هزینه­های به مراتب بالاتر در دیگر مراکز تعمیراتی اقدام به رفع مشکل تلویزیون خود بکنید.

تعمیر برد تلویزیون

در این مقاله در رابطه با اقدامات شما پس از خرابی مین برد  برای تعمیر و تعویض آن صحبت کردیم. گفتیم اگر خرابی مین برد زیاد و عمیق باشد کارشناسان و تعمیرکاران راه حلی جز تعویض این قطعه ندارند برای همین اولین کاری که می­کنید این باشد که در مقابل نوسانات برق از تلویزیون خود با گذاشتن یک سه راهی محافظ دار مراقبت کنید. در صورت خرابی این قطعه با مراجعه به نمایندگی تلویزیون الجی اقدام به درست کردن آن کنید تا به دیگر قطعات آسیب نزند. این قطعه یکی از مهم ترین قطعات تلویزیون شماست که امیدواریم با خواندن این مقاله کمکی کرده باشیم به قطعه مین برد تلویزیون الجی شما.

آیا می دانید: دلایل روشن نشدن تلویزیون الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 1 =