نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تشخیص ویروسی شدن گوشی

فهرست مطالب

روش تشخیص ویروسی شدن گوشی

همانطور که موبایل‌ها روز به روز در حال بیشتر شدن هستند و با مدل‌ها و طرح‌های متنوعی روانه بازار می‌شوند، ویروس‌ها و بدافزارها هم که از اطلاعات گوشی شما به صورت نامحسوسی استفاده می‌کنند در حال بیشتر شدن هستند اما از کجا باید بفهمیم که گوشی ما ویروسی شده است یا خیر؟ خوشبختانه ویروسی شدن گوشی، علائمی دارد که با توجه به آن‌ها به راحتی می‌توانید متوجه ویروسی شدن گوشی خود شوید و هر چه سریع‌تر آن را ویروس‌کشی کنید؛ اگر دوست دارید با روش تشخیص ویروسی شدن گوشی، آشنا شوید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بررسی علائم ویروسی شدن گوشی

نمایش ناگهانی تبلیغات

در حال کار کردن با گوشی خود هستید که ناگهان یکسری پنجره‌های تبلیغاتی به صورت پاپ آپ بر روی گوشی شما نمایش داده می‌شوند؛ این مسئله یکی از علائم ویروسی شدن گوشی است. اینگونه تبلیغات به صورت پیاپی چندین بار در روز بر روی گوشی شما ظاهر می‌شوند که اکثراً به دلیل نصب یکسری اپلیکیشن‌های غیر استاندارد و نامعتبر می‌باشد. توجه داشته باشید که درصورت لمس هر یک از این تبلیغات‌های مزاحم و وارد شدن به آن‌ها گوشی خود را به منبعی برای وارد شدن ویروس‌های جدید به آن تبدیل می‌کنید.

افزایش مصرف اینترنت دیتا

دیگر روش تشخیص ویروسی شدن گوشی ، بررسی کردن میزان مصرف اینترنت دیتا است چراکه بدافزارها و ویروس‌ها برای ارسال اطلاعات دستگاه شما از حجم اینترنت دیتای شما استفاده می‌کنند و موجب بالا رفتن میزان استفاده دستگاه شما از اینترنت دیتا می‌شوند؛ بنابراین اگر متوجه استفاده زیاد از حجم اینترنت دیتای موبایل خود شدید، می‌توانید امکان ویروسی شدن دستگاه خود را در نظر بگیرید.

کاهش عمر باتری

جدا از اینکه خراب شدن باتری و پایان عمر آن، مهم‌ترین عامل کاهش عمر باتری است؛ بدافزارها و ویروس‌ها برای انجام فعالیت‌های خود از باتری موبایل شما استفاده می‌کنند از این‌رو با کاهش شدید و آنی میزان باتری موبایل خود مواجه خواهید شد.

ارسال پیام‌های مشکوک

برخی از ویروس‌های پیشرفته پس از آلوده کردن موبایل شما برای اینکه بتوانند به دستگاه‌های بیشتری نفوذ کرده و آن‌ها را نیز آلوده کنند از طریق گوشی شما به مخاطبینی که شماره آن‌ها را در گوشی خود ذخیره کرده‌اید، پیام مشکوکی ارسال می‌کنند؛ مخاطبان شما نیز با باز کردن آن پیام و لمس کردن آن ناخودآگاه دستگاه خود را به آن ویروس آلوده کنند. بنابراین دیگر روش تشخیص ویروسی شدن گوشی این است پیام‌های ارسالی به مخاطبان خود را چک کنید و اگر متوجه ارسال پیام‌های مشکوکی از گوشی خود به مخاطبانتان شدید، مطمئن باشید که موبایل شما ویروسی شده است.

ویروس‌ کشی موبایل در تنها نمایندگی رسمی موبایل ال جی

درصورتی که موبایل شما ویروسی شده است و به ویروس کشی نیاز دارد، می‌توانید آن را به نمایندگی تعمیر موبایل ال جی بسپارید تا تکنسین‌های این مرکز با عیب‌یابی دقیق این دستگاه به صورت حرفه‌ای با استفاده از نرم‌افزارهای اورجینال به ویروس کشی موبایل شما بپردازند و این دستگاه را صحیح و سالم مانند روز اول به شما تحویل دهند.

نمایندگی تعمیر موبایل ال جی

نمایندگی تعمیر موبایل ال جی از تکنسین‌های متخصصی در زمینه تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل ال جی برخوردار می‌باشد که با تمامی مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انواع موبایل‌های ال جی آشنایی کامل دارند؛ بنابراین نه تنها می‌توانند موبایل شما را به صورت تخصصی مورد عیب‌یابی قرار دهند بلکه می‌توانند این دستگاه را با سرعت و کیفیت بالایی تعمیر کرده و مشکلات آن را به صورت حرفه‌ای برطرف کنند؛ با این وجود می‌توانید تعمیرات موبایل خود را با خیال راحت به نمایندگی تعمیر موبایل ال جی بسپارید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =