نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بلوتوث تلویزیون الجی جی پلاس

فهرست مطالب

نحوه راه اندازی بلوتوث تلویزیون الجی

بلوتوث تلویزیون الجی. با پیشرفت صنعت تلویزیون الجی جی پلاس، تلویزیون الجی جی پلاس های هوشمند در اکثر خانه ها در عصر حاضر یافت می شوند. تلویزیون الجی جی پلاس های هوشمند دارای قابلیت دسترسی و طیف گسترده ای از ویژگی ها هستند. تلویزیون الجی جی پلاس های هوشمند جی پلاس ویژگی های مفیدی را ارائه می دهند.

اما گاهی اوقات، دسترسی به ویژگی های مختلف آن می تواند کمی مشکل باشد. یکی از امکاناتی که در آن وجود دارد بلوتوث است. یک ویژگی مفید که به شما امکان می دهد تلویزیون الجی جی پلاس هوشمند خود را به دستگاه های مختلف سازگار دیگر متصل کنید. اتصال تلویزیون الجی جی پلاس به هدفون به شما امکان می دهد به جای خود تلویزیون الجی جی پلاس از طریق هدفون گوش دهید.

بلوتوث تلویزیون الجی

سازگاری بلندگوهای بلوتوث با تلویزیون الجی جی پلاس

برخی از بلندگوهای بلوتوث را می توان به تلویزیون الجی جی پلاس هوشمند متصل کرد و اکثر آنها کار می کنند. همچنین اگر بلندگوی هوشمند دارید، می توانید تلویزیون الجی جی پلاس خود را با صدای خود کنترل کنید.

برای مثال، می‌توانید بگویید: «Hey Google، تلویزیون الجی جی پلاس را روشن کن». یا، «Hey Google، تلویزیون الجی جی پلاس را روشن کن و آخرین اخبار را در YouTube تماشا کن».

روشن بودن بلوتوث تلویزیون الجی جی پلاس

برای اینکه بدانید تلویزیون الجی جی پلاس شما دارای بلوتوث است یا نه، می‌توانید به سادگی به منوی دستگاه خود بروید و بخش «اطلاعات سیستم» یا بخش مشابهی را برای مدل تلویزیون الجی جی پلاس خود بررسی کنید. سپس می توانید به وب سایت برند تلویزیون الجی جی پلاس خود بروید تا مشخصات مدل خود را بررسی کنید.

همچنین می توانید کتابچه راهنمای کاربر خود را مرور کنید یا حتی بررسی کنید که آیا کنترل از راه دور دارای گزینه های تلویزیون الجی جی پلاس هوشمند است یا خیر. اگر چنین است، می توانید مطمئن باشید که تلویزیون الجی جی پلاس شما دارای بلوتوث است.

اضافه کردن بلوتوث به تلویزیون الجی جی پلاس

اگر تلویزیون الجی جی پلاس شما دارای ویژگی های بلوتوث نیست، می توانید یک فرستنده بلوتوث خریداری کنید. هنگامی که یک فرستنده بلوتوث از قبل دارید، می توانید آن را به قسمت خروجی صوتی خود وصل کنید و سپس آن را با هر دستگاه سازگار جفت کنید. مطمئن شوید که نوع پورت خروجی صوتی خود را بررسی کرده اید زیرا می تواند تعیین کند که چه نوع فرستنده ای را باید تهیه کنید.

وصل کردن هدفون بلوتوث به تلویزیون الجی جی پلاس

مواقعی وجود دارد که می‌خواهیم برنامه‌های مورد علاقه نتفلیکس خود را با بالاترین صدای ممکن از تلویزیون الجی جی پلاس تماشا کنیم بدون اینکه مزاحم دیگران در اتاق شویم. این روزها، فناوری بلوتوث پیش بینی شده است که کنترل سریع از راه دور سیستم های سرگرمی ما را از هر مکان ممکن می کند.

اگر تلویزیون الجی جی پلاس  دارید، ممکن است مطمئن نباشید که آیا این امکان برای شما وجود دارد یا خیر.

مدل‌های Android TV و Roku تلویزیون الجی جی پلاس‌هایی هستند که دارای سازگاری بلوتوث هستند که بیشتر شناخته شده‌اند. با توجه به ویژگی های ذکر شده در دفترچه راهنمای آنها، مدل های جی پلاس اضافی، از جمله تلویزیون الجی جی پلاس گوگل از سری جی پلاس 5، ممکن است با بلوتوث سازگار باشند.

دستگاه های دارای بلوتوث برای تلویزیون الجی جی پلاس

تلویزیون الجی جی پلاس شما می تواند به دستگاه های بلوتوث زیر متصل شود:

  1. تجهیزات صوتی
  2. ماوس بلوتوث برای کامپیوتر
  3. هدفون بلوتوث
  4. کیبوردهای بلوتوث یکپارچه

اتصال بلندگوی بلوتوث به تلویزیون الجی جی پلاس

کاربران می توانند با پیروی از دستورالعمل های ساده در وب سایت شرکت، به راحتی هدفون بلوتوث خود را با تلویزیون الجی جی پلاس جفت کنند. برای استفاده از هدفون بلوتوث با تلویزیون الجی جی پلاس ، نیازی به داشتن محصولات ندارید.

نحوه اتصال اسپیکر بلوتوث

  • هدفون بلوتوث خود را روی «روشن» قرار دهید
  • اولین قدم در استفاده از هدفون بلوتوث با تلویزیون الجی جی پلاس این است که هدفون خود را روشن کنید تا سیگنالینگ بلوتوث فعال شود. برای فعال کردن این سیگنالینگ باید دکمه پاور هدفون بلوتوث خود را فشار داده و نگه دارید.
  • نگه داشتن دکمه پاور روی هدفون برای حداقل پنج تا شش ثانیه، روشن بودن آن را تضمین می کند.
  • نگه دارید تا هدفون بلوتوث شروع به چشمک زدن کند.
  • هنگامی که یک سیگنال نوری از دستگاه به طور متناوب با یک سیگنال نوری با رنگ متفاوت که در هدفون کار گذاشته می شود چشمک می زند، متوجه خواهید شد که هدفون بلوتوث شما کار می کند و آماده اتصال به تلویزیون الجی جی پلاس شما است.
  • سیگنال های “روشن” و “خاموش” هدفون معمولاً به ترتیب آبی و قرمز یا سفید هستند. بنابراین، هنگامی که هدفون بلوتوث شما روشن است و برای اتصال به تلویزیون الجی جی پلاس شما آماده می شود، دکمه پاور آنها احتمالا آبی و قرمز یا آبی و سفید چشمک می زند.

بررسی اتصالات هوم

در ادامه نحوه بررسی اتصالات هوم به شما معرفی می شوند:

  • پس از آماده شدن هدفون بلوتوث برای جفت شدن با تلویزیون الجی جی پلاس، دکمه هوم روی کنترل تلویزیون الجی جی پلاس خود را فشار دهید و نگه دارید تا تلویزیون الجی جی پلاس خود را روشن کنید.
  • سپس، با فشار دادن دکمه های پیمایش روی کنترل از راه دور جی پلاس TV خود، به نماد تنظیمات بروید. سپس، نماد تنظیمات را انتخاب کنید و برای تأیید تصمیم خود، روی «OK» روی کنترل از راه دور تلویزیون الجی جی پلاس کلیک کنید.
  • سپس روی “Remote and Accessories” کلیک کنید و “Add Accessory” را انتخاب کنید. سپس با استفاده از کنترل از راه دور، «OK» را برای تأیید انتخاب خود انتخاب کنید. وقتی «افزودن لوازم جانبی» را انتخاب می‌کنید، صفحه تلویزیون الجی جی پلاس شما باید یک منو نمایش دهد.
  • دستگاه‌های بلوتوث موجود باید در منو فهرست شوند تا جی پلاس Android TV شما در محدوده حداقل ده تا بیست فوت جفت شوند.
  • منتظر اتصال هدفون بلوتوث و تلویزیون الجی جی پلاس خود باشید.
  • به طور خودکار دستگاه های بلوتوثی را که برای جفت شدن با تلویزیون الجی جی پلاس شما آماده شده اند جستجو می کند. وقتی به صفحه نگاه می کنید، هدفون بلوتوث شما باید انتخاب شده و برای استفاده با تلویزیون الجی جی پلاس آماده شود.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: نحوه عیب یابی مشکلات تصویر تلویزیون الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =