نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اندروید باکس جی پلاس

فهرست مطالب

اندروید باکس جی پلاس Android box چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید اخیرا کلمه‌های اسمارت باکس، اندروید باکس و … را خیلی شنیده باشید، اما اینکه دقیقا این محصول چه کاربرد و استفاده‌ای دارد را ندانید. در پاسخ به سوال اندروید باکس چیست ؟ باید بگوییم این محصول یک وسیله‌ی فوق العاده کاربردی برای تلویزیون‌ها به حساب می‌آید. مخصوصا برای افرادی که فکر می‌کنند تلویزیونشان از نظر قابلیت و کاربرد قدیمی شده و حالا قصد خرید یک تلویزیون جدید با قیمت‌ خیلی بالاتر را دارند. دقیقا الان وقت آن رسیده که بدانید دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های بالا برای خرید یک تلویزیون جدید نیست، چرا که با این وسیله‌، با یک قیمت کاملا به صرفه می‌توانید قابلیت‌های زیادی را به تلویزیونتان هدیه دهید.

این دستگاه کاربردی حتی برای تلویزیون‌های جدید نیز مناسب می‌باشد چون قابلیت‌های زیادی را به تلویزیون‌های هوشمند هم اضافه می‌کند. پس اگرمی‌خواهید به طور کامل با کاربردهای این دستگاه آشنا شوید، حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

اندروید باکس g plus چه کاربردی دارد؟

اندروید باکس جی پلاس و اندروید باکس گلدیران دارای سیستم عامل Android می‌باشد که قابلیت‌های یک تلویزیون هوشمند را به هر تلویزیون و صفحه نمایشی اضافه می‌کند. کاربرد کاربرد اندروید باکس این است که، هر تلویزیون ساده‌ای را به یک تلویزیون هوشمند و  اندرویدی، با امکانات به‌روز تلویزیون‌های موجود در بازار تبدیل می‌کند.

استفاده از این این دستگاه کوچک و کاربردی بسیار ساده و مثل استفاده از گوشی‌های اندرویدی است. با اسمارت باکس جی پلاس خود می‌توانید مانند گوشی‌ و تبلت‌، هزاران نرم افزار اندرویدی مانند بازی، نرم افزارهای شبکه‌های اجتماعی، انواع نرم افزار پخش فیلم، مدیاسنتر، وب گردی و … را بر روی تلویزیون خود نصب کنید و لذت ببرید.

ستاپ باکس و تی وی باکس چه تفاوت‌هایی با اندروید باکس دارد؟

اسمارت باکس جی پلاس، از سیستم عامل اندروید یا همان Pure Android استفاده می‌کنند که قابلیت نصب و اجرای تمامی نرم افزارهای اندرویدی را دارد. اما تی وی باکس‌ها از سیستم Android TV استفاده می‌کند که قابلیت نصب تعداد محدودی از نرم افزارها را دارد. بنابراین اسمارت باکس جی پلاس بسیار کامل‌تر و حرفه‌ای تر از Tv box است.

اسمارت باکس یک مینی کامپیوتر اندرویدی است که قابلیت نصب انواع نرم افزارهای اندرویدی را دارد و از اتصالات متنوعی برخوردار است. لازم به ذکر است که اسمارت باکس‌هایی هم وجود دارد که قابلیت گیرندگی شبکه‌های دیجیتال را هم دارند.

ستاپ باکس، قابلیت دریافت شبکه‌های تلویزیونی را دارد ولی قابلیت نصب نرم افزار ندارد و از لحاظ اتصالات بسیار محدود‌تر است.

بنابراین اسمارت باکس جی پلاس می‌تواند یک ستاپ باکس هم باشد اما یک ستاپ باکس نمی‌تواند کارایی اندروید باکس را داشته باشد. این مورد تفاوت اندروید باکس با تی وی باکس می‌باشد.

اسمارت باکس جی پلاس برای چه تلویزیون‌هایی مناسب است؟

اسمارت باکس جی پلاس ، از پورت HDMI پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل امکان استفاده را برای اکثر تلویزیون‌های هوشمند آسان کرده است. البته اگر شما یک تلویزیون CRT دارید باز هم جای نگرانی نیست. چرا که اسمارت باکس جی پلاس از پورت AV نیز پشتیبانی کرده و به شما امکان بهره مندی از امکانات اندروید بر روی تلویزیون CRT تان را می‌دهد.

اسمارت باکس جی پلاس چه قابلیت‌های دارد؟

در بررسی اندروید باکس جی پلاس باید بگوییم اندروید‌ باکس جی پلاس می‌تواند برای شما یک سینمای خانگی حرفه‌ای با امکانات فوق العاده به حساب بیاید. امکان پخش انواع فرمت‌های تصویری و صوتی با کیفیت عالی، به همراه انواع زیرنویس، از جمله قابلیت‌های این محصول کاربردی می‌باشد و تصاویر با کیفیت عالی 4K و صدای فراگیر Dolby حتما برای شما لذت بخش خواهد بود.

از جمله قابلیت‌های دیگر اسمارت باکس جی پلاس

  • نصب و اجرای انواع بازی‌های اندرویدی (قابل اجرا با گیم پد یا کیبورد و ماوس)
  • نصب و اجرای انواع نرم افزارهای ارتباطی مانند Telegram، Instagram و …
  • پخش برنامه‌های تلویزیونی با استفاده از نرم افزارهایی مانند Kodi، Amazon و آیو ، فیلیمو ، نماوا و …
  • وب گردی با استفاده از نرم افزارهایی مانند Chrome، Firefox و …
  • استفاده جهت سیستم های IPTV قابل استفاده در هتل ها و ساختمان های بزرگ
  • استفاده در پروژه های دیجیتال

عملکرد کنترل اندروید باکس جی پلاس چیست؟

اندروید باکس جی پلاس یک کنترل در متعلقات خود دارد که برای استفاده از دستگاه، می‌توانید از این کنترل استفاده کنید. این کنترل از سری ساده IR می‌باشد. اگر احساس کردید که کار با این کنترل به علت گسترده بودن قابلیت‌ و امکانات دستگاه سخت است، اصلا نیازی به نگرانی نیست چرا که به راحتی با استفاده از ریموت کنترل‌های Airmouse جی پلاس، که با انواع اندروید باکس‌ها سازگاری دارد می‌توانید استفاده کنید و لذت ببرید. کنترل اندروید باکس با گوشی وجود ندارد.

اتصالات و پورت های Android box

این دستگاه دارای پورت‌های متنوع، جهت افزایش کارایی و عملکرد آن می‌باشد. برخی از این پورت‌ها شامل: پورت شبکه  LAN و دو عدد  USB2، پورت AV، درگاه ورودی  SD card، درگاه خروجی صدای ‌دیجیتال‌SPDIF  و‌ پورتHDMI می‌باشند.

نحوه اتصال اندروید باکس به تلویزیون های هوشمند

اندروید باکس‌های جی پلاس را با استفاده از یک سیم HDMI می‌توانید به تلویزیون وصل کنید. این مدل اسمارت باکس پورت‌های زیادی دارد و سخت افزار آن نیز قوی می‌باشد.

آیا امکان نصب Google Playe Store بر روی اندروید باکس وجود دارد؟

خبر خوب این که شما می‌توانید Google Playe Store را بر روی اسمارت باکس جی پلاس نصب کنید و با آن از نرم‌افزارهای مورد نظر خود استفاده کنید.

 آیا Android Box از زبان فارسی پشتیبانی می کند؟

اندروید باکس جی پلاس از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و با توجه به نسخه اندروید نصب شده بر روی دستگاه، به قسمت setting آن مراجعه می‌کنید و از آنجا وارد قسمت language شوید. حالا می‌توانید زبان فارسی را انتخاب کنید و از زبان فارسی برای صفحه کیبورد خود استفاده کنید.

آیا شبکه های تلویزیونی را می‌توان با اندروید باکس تماشا کرد؟

جهت تماشای شبکه‌های تلویزیونی می‌توانید از برنامه‌های تحت اندرویدی مثل نرم افزارهای فیلیمو، آیو، آنتن ، لنز و … استفاده کنید. فراموش نکنید که جهت پخش تصاویر با کیفیت به اینترنت پر سرعت نیاز دارید.

آیا می‌توان موبایل و تبلت را به اندروید باکس وصل کرد؟

اسمارت باکس از سیستم‌های انتقال تصویر Miracast پشتیبانی می‌کند. برای اتصال گوشی به اندروید باکس و همچنین اتصال تبلت به این دستگاه‌های هوشمند ساز می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید تا که این نوع اتصال انجام شود. در نظر داشته باشید تبدیل گوشی به اندروید باکس امکان پذیر نیست .

چرا برای تلویزیون های هوشمند هم باید از اندروید باکس استفاده کرد؟

اگر تلویزیون شما اسمارت یا همان تلویزیون هوشمند است شاید به‌نظرتان آمده باشد که کار با این تلویزیون‌های هوشمند پیچیده و استفاده از نرم افزار بر روی آنها برای شما بسیار محدود باشد و امکان نصب هر نرم افزاری را نخواهید داشت. حتی اگر هم تلویزیون هوشمند شما مجهز به سیستم عامل اندروید باشد باز هم چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ هزینه قابل مقایسه با امکانات و دسترسی راحت یک اندروید باکس نخواهد بود.

آیا استفاده از Android Box مقرون به صرفه است؟

فرقی نمی‌کند که شما یک تلویزیون معمولی با کمترین امکانات دارید و یا یک تلویزیون هوشمند دارید، در هر صورت نیاز است که با یک اسمارت باکس، تلویزیون خود را به یک دستگاه هوشمند قوی‌تر تبدیل کنید. پس با توجه به توصیفاتی که از کارکرد این محصول بیان کردیم از هر نظری منطقی و مقرون به صرفه است.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + پانزده =