نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اطلاعات خرابی سیستم گوشی الجی

فهرست مطالب

چگونه می توان اطلاعات خرابی سیستم گوشی الجی را نجات داد؟

هنگامی که با خرابی سیستم گوشی الجی مواجه می شوید، قبل از اینکه به دنبال راه حل هایی برای رفع آن باشید، مطمئن شوید که همه داده ها و اطلاعات ذخیره شده در دستگاه خود را بازیابی می کنید. این ممکن است خسته کننده به نظر برسد اما در واقع گامی بسیار مهم است.

Dr.Fone – نرم افزار

Dr.Fone – نرم افزار بازیابی اطلاعات (اندروید) در حال حاضر رابط شماره یک جهان برای بازیابی اطلاعات نه تنها از دستگاه های شکسته یا آسیب دیده، دستگاه های قفل شده، دستگاه هایی که واکنش نشان نمی دهند بلکه از دستگاه هایی که با خرابی سیستم اندروید مواجه می شوند، می باشد.

شما می توانید نرم افزار را به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید تا از کارکرد آن مطلع شوید. ابزار استخراج اطلاعات Dr.Fone نه تنها مخاطبین و پیام ها را بازیابی و پشتیبان گیری می کند، بلکه عکس ها، فیلم ها، فایل های صوتی، WhatsApp، اسناد، گزارشات تماس و سایر پوشه های فایل شما را نیز بازیابی و پشتیبان گیری می کند. همچنین مجهز به بازیابی اطلاعات از حافظه داخلی دستگاه و همچنین کارت SD است.

ممکن است مراحل زیر را برای نجات داده های خود از دستگاه های خراب گوشی الجی انجام دهید.

  1. نرم افزار را در رایانه خود بارگیری و نصب کنید. نرم افزار را اجرا کرده و سپس Data Recovery feature را انتخاب کنید. با استفاده از USB، دستگاه خود را به رایانه وصل کنید.

سیستم گوشی الجی

  1. “بازیابی از تلفن خراب” را از برگه سمت چپ انتخاب کرده و سپس نوع داده ای را که می خواهید از تلفن گوشی الجی خراب شده بازیابی کنید، علامت بزنید. سپس روی “بعدی” کلیک کنید.

سیستم گوشی الجی

  1. برای ادامه، “صفحه لمسی پاسخگو نیست یا نمی توانید به تلفن دسترسی داشته باشید” را انتخاب کنید.

سیستم گوشی الجی

  1. اکنون گزینه های دستگاه را قبل از خود مشاهده خواهید کرد. مورد خود را انتخاب کرده و به نام دستگاه و جزئیات مدل خود بروید.

سیستم گوشی الجی

  1. حالا دکمه کاهش صدا، پاور و صفحه اصلی دستگاه را با هم فشار دهید تا گوشی در حالت بارگیری بوت شود.

سیستم گوشی الجی

  1. تا زمانی که تلفن شما در حالت بارگیری است، نرم افزار شروع به تجزیه و تحلیل داده های تلفن می کند.

سیستم گوشی الجی

  1. سرانجام، مراحل اسکن و نمایش داده های تلفن شما چند دقیقه به طول می انجامد. “بازیابی در رایانه” را برای بازیابی همه داده ها در رایانه به عنوان پشتیبان انتخاب کنید.

سیستم گوشی الجی

استفاده از نرم افزار Dr.Fone Damage Extraction بصری و بسیار ایمن است. این از از دست دادن اطلاعات جلوگیری می کند و به شما امکان می دهد راه های مختلفی را برای بازیابی دستگاه خود از مشکل خرابی سیستم گوشی الجی در پیش بگیرید.

برنامه های ناسازگار را برای رفع مشکل خرابی گوشی الجی حذف کنید

هنگامی که اطلاعات خود را با موفقیت بازیابی کردید، در اسرع وقت مشکل خرابی گوشی الجی را حل کنید. برای انتخاب روش مناسب برای رفع مشکل خرابی سیستم گوشی الجی، ابتدا باید شدت مشکل را درک کنید. اگر خرابی سیستم گوشی الجی شما اغلب اتفاق می افتد اما دستگاه معمولاً پس از آن روشن می شود، این احتمال وجود دارد که برخی از برنامه ها باعث این مشکل شوند. فایلهای غیر ضروری و بزرگ برنامه سیستم را بار می کند و هر از گاهی مجبور به خرابی می شود. مطمئن شوید فقط برنامه هایی را که کاملاً با سیستم گوشی الجی شما سازگار هستند بارگیری، نصب و ذخیره می کنید. برنامه ها را از منابع ناشناخته دیگر بارگیری نکنید و فقط برای این منظور از فروشگاه Google Play استفاده کنید. همه برنامه های ناسازگار دیگر باید حذف شوند تا از تغییر نرم افزار شما جلوگیری شود.

برای حذف برنامه های ناخواسته و ناسازگار، مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. از “تنظیمات” دیدن کرده و “مدیر برنامه” یا “برنامه ها” را جستجو کنید.

سیستم گوشی الجی

برنامه ای را که می خواهید حذف نصب کنید انتخاب کنید. از بین گزینه های پیش روی شما، روی “حذف نصب” کلیک کنید تا برنامه از دستگاه شما حذف شود.

همچنین می توانید یک برنامه را مستقیماً از صفحه اصلی (فقط در دستگاه های خاص امکان پذیر است) یا از فروشگاه Google Play حذف نصب کنید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =