نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اتصال گوشی از طریق میراکست

فهرست مطالب

آموزش اتصال گوشی به تلویزیون از طریق میراکست

پیش از پرداختن به شیوه اتصال گوشی به تلویزیون از طریق میراکست، بد نیست نگاهی مختصر به قابلیت میراکست و ویژگی‌های ان داشته باشیم. همانگونه که می‌دانید میراکست، استانداردی برای انتقال داده‌های تصویری با کیفیت بالا است. این استاندارد برای فعالیت نیاز به WiFi دارد. ضمن آنکه کاربر می‌بایست یک ابزار اندرویدی سازگار با فناوری میراکست به همرا تلویزیون میراکست یا دانگل میراکست را در اختیار داشته باشد. با استفاده از این فناوری، می‌توان صفحات نمایش بزرگ نظیر تلویزیون و یا مانیتورهای دیگر را به‌عنوان نمایشگر گوشی اندرویدی خود استفاده کرد.

(نکته: برای ‌ اتصال گوشی شما باید حاوی نسخه‌ی 4.2 یا بالاتر از آن باشد. این فناوری با نام Wireless Display نیز شناخته می‌شود.

اتصال گوشی به تلویزیون از طریق میراکست

نکته: به منظور اتصال گوشی به تلویزیون از طریق میراکست حتما توجه کنید که گوشی ال جی شما دارای سیستم عامل اندروید ۴.۲ یا نسخه‌‌های بالاتر از آن باشد. به علاوه تلویزیون شما نیز از قابلیت میراکست پشتیبانی کند.

میراکست روی تلویزیون را فعال نمایید. اگر تلویزیون شما این قابلیت را ندارد باید از دانگل میراکست یا کرم کست استفاده نمایید.

میراکست روی گوشی را فعال کنید و تلویزیون یا دانگل میراکست یا کروم کست را انتخاب کنید.

Miracast “ON” or “ON” > Share & Connect > Network > Setting > Menu

اتصال گوشی به تلویزیون از طریق میراکست

میراکست از H.264 به منظور انتقال ویدیو استفاده می‌کند. بنابراین میراکست، فشرده سازی کارآمد و مناسبی را بر روی دادهها پیاده می‌سازد. میراکست همچنین از Digital Rights Management یا DRM پشتیبانی می‌کند و به دلیل این ویژگی می‌تواند با سرویس‌هایی نظیر iPlayer و Youtube تعامل مستقیم داشته باشد.

نکته‌ای که در این بین و به منظور استفاده از میراکست باید حتما به آن توجه کنید مربوط به این می‌شود که دستگاه اندرویدی شما برای پشتیبانی از این قابلیت باید از سیستم عامل اندروید 4.2 یا نسخه‌‌های بالاتر آن بهره‌مند باشد. البته اتصال گوشی به تلویزیون از طریق میراکست (Miracast) تنها روش بیسیم موجود نیست و روش های دیگری نیز جهت این کار وجود دارد.

نکات مهم در اتصال گوشی به تلویزیون از طریق میراکست

در صورتی که می‌خواهید از قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون از طریق میراکست استفاده نمایید به این دو نکته توجه نمایید. نکته نخست آن است که اگر از دانگل میراکست استفاده می‌کنید حتماً کابل برق را به دانگل وصل کنید. نکته دیگر آنکه می‌توانید دانگل میراکست را از فروشگاه‌های معتبر تهیه نمایید اما قبل از اتصال، دستگاه خود را بررسی کنید. با استفاده از اتصال گوشی به تلویزیون می‌توانید ویدئوها و موزیک هایتان را از روی گوشی هوشمندتان بر روی تلویزیون به اشتراک بگذارید. این کار را از طریق میراکست، دانگل میراکست یا دانگل کروم کست انجام دهید.

نمایندگی تعمیر گوشی ال جی

با توجه به پرطرفدار بودن گوشی های ال جی و فروش بالای این محصولات در درون کشور، کادر فنی نمایندگی تعمیر گوشی ال جی تمامی تلاش و توان خویش را به کار بسته است تا همگام با پیشروی‌های این کمپانی سرشناس و محبوب قادر به کسب رضایت بیش از پیش کاربران آن گردد و ارائه‌دهندۀ خدماتی در خور و شایسته نام این برند باشد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه اختلال در گوشی های ال جی خویش به مرکز تخصصی سرویس و تعمیرات موبایل ال جی مراجعه و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایید. کارشناسان نمایندگی تعمیر گوشی ال جی با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از به‌روزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت‌افزاری موبایل‌ را با قطعات اورجینال و در کمترین زمان به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − پنج =