نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش نصب کاستوم رام

فهرست مطالب

آموزش نصب کاستوم رام در موبایل ‌های اندرویدی

پیش از پرداختن به آموزش نصب کاستوم رام در موبایل های اندرویدی بد نیست نگاهی به این ابزار و قابلیت‌های آن داشته باشیم. همان‌گونه که می‌دانید با استفاده از کاستوم رام‌ها می‌توان با دسترسی به اکثر بخش‌های رام، آن‌ها را با توجه به سلیقه و خواست خود شخصی سازی کرد.  استفاده از کاستوم رام معمولاً مورد استقبال کاربرانی قرار می‌گیرد که در پی ایجاد تغییرات در ظاهر نرم افزاری موبایل های هوشمند خود هستند.

کاستوم رام‌ها که با نام رام‌های غیر رسمی هم شناخته می‌شوند، با ارائه قابلیت‌های کاربردی بیشتر نسبت به رام‌های رسمی، نظر کاربران زیادی را به خودشان جلب کرده‌اند. باید توجه داشت که نصب کاستوم رام یک کار تقریبا حرفه‌ای است و هیچ‌گونه خطایی را برنمی‌تابد. بنابراین در صورتی که قصد این کار را دارید، ابتدا به طور کامل اطلاعات مرتبط با این کار را کسب کرده و شیوه انجام آن را فرا بگیرید. در ادامه این مطلب آموزش نصب کاستوم‌ رام در موبایل های اندرویدی با شما کاربران گرامی به اشتراک گذاشته می‌شود.

پیش نیاز نصب کاستوم رام در موبایل های اندرویدی

ایجاد محیط مناسب برای استفاده از فایل زیپ و فلش آن، اولین قدم برای نصب کاستوم رام در موبایل لنوو است. فضای ریکاوری مسئول ایجاد این محیط است. فضای ریکاوری توسط برنامه‌هایی که در این زمینه ساخته شده، در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. با استفاده از این برنامه‌های ریکاوری می‌توان فریمورهای مختلف را در دستگاه فلش کرد و به کاستوم رام دسترسی داشت. برنامه‌ی TWRP یکی از برترین برنامه‌های بازیابی برای موبایل ‌های اندرویدی است. استفاده از این برنامه رایگان است و با توجه به این که فایل نصبی برنامه TWRP به صورت img است، فرآیند نصب آن با اپلیکیشن‌های معمولی فرق داشته و داخل محیط سیستم عامل انجام نمی‌شود.

برای نصب ریکاوری TWRP در تلفن هوشمند خود می‌بایست جدیدترین فایل‌ img مربوط به مدل موبایل ال جی را از وبسایت مخصوص TWRP دانلود کنید و آن را با استفاده از نرم افزاری‌های موجود در این زمینه، با کامپیوتر فلش کنید. کاری که می‌بایست برای فلش فایل img انجام دهید آن است که دستگاه را با فشردن ترکیبی چند کلید به صورت همزمان، به دانلود مود وارد کنید. پس از این کار موبایل خود را توسط USB به کامپیوتر وصل کنید و آن را فلش کنید. آموزش نصب کاستوم رام در گوشی‌های اندرویدی را در بخش بعدی این مقاله دنبال نمایید.

نصب کاستوم رام در موبایل ‌های اندرویدی

پس از فلش ریکاوری TWRP در موبایل ، می‌بایست در زمانی که گوشی شما خاموش است، کلید‌های ترکیبی مخصوص صفحه ریکاوری را فشار دهید. کلید‌های ترکیبی در هر موبایل برای دسترسی به TWRP متفاوت است. برای اطلاع از کلید‌های ترکیبی ویژه‌ی گوشی خود می‌توانید آنها را در اینترنت جستجو کنید. پس از باز کردن صفحه ریکاوری TWRP، باید فایل ZIP کاستوم رام خود را انتخاب کرده و آن را در گوشی فلش نمایید. برای فلش کاستوم رام توسط TWRP مراحل درج شده در این بخش را دنبال کنید.

وارد بخش Backup شوید و از تمامی فایل‌ها و داده‌های سیستم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای تهیه‌ی نسخه پشتیبان، تیک تمامی گزینه‌ها را فعال کنید و به سمت راست سوایپ کنید. به عقب بازگردید و گزینه‌های Wipe و سپس Advanced Wipe را انتخاب کنید.

در صفحه‌ی گشوده شده تیک تمامی گزینه‌ها به جز گزینه‌هایInternal Storage ،Micro SD card و USB OTG را فعال نمایید و با سوایپ دکمه، فرمت موبایل لنوو را انجام دهید. در ادامه به صفحه نخست بازگشته و بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

به مکان قرارگیری فایل ZIP کاستوم رام وارد شوید و با انتخاب آن و سپس سوایپ دکمه به سمت راست، آن را در دستگاه خود فلش نمایید. (فایل ZIP کاستوم رام شما باید از قبل در حافظه داخلی یا کارت حافظه قرار گرفته باشد.) با ری استارت شدن دستگاه، نصب کاستوم رام شما انجام می‌پذیرد. در صورت عدم رضایت از کاستوم رام نصب شده می‌توانید از فایل خود یک نسخه پشتیبان تهیه کرده و با انتخاب گزینه Restore، به رام قبلی خود با تمامی اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

نمایندگی تعمیر موبایل ال جی

نمایندگی تعمیر موبایل ال جی ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویسهای نرم افزاری و سخت افزاری انواع موبایل ال جی به متقاضیان است. متقاضیان هر یک از سرویس های مذکور می توانند پس از حضور در این مرکز و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات تخصصی مورد نظر خود را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در واحد نمایندگی تعمیر موبایل ال جی ، محدود به اشکالی خاص نیست و تمامی سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این محصول را دربر می‌گیرد.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل ال جی ، بازیابی و ریکاوری اطلاعات موبایل ال جی ، تعویض باتری معیوب و از کار افتاده کلیه برندهای موبایل، تعویض گلس گوشی و صفحه نمایش موبایل ال جی ، تعمیرات تاچ انواع موبایل ال جی و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز است.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + چهارده =