نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با نمایندگی تعمیر تلویزیون

فهرست مطالب

نمایندگی تعمیر تلویزیون الجی

تلویزیون ها شاید محبوب ترین دستگاه های یک خانه مدرن باشند و تلویزیون های امروزی بسیار پیشرفته تر از مدل های قبلی هستند. تلویزیون های مدرن دارای طیف وسیعی از ویژگی های هوشمند مانند اتصال WiFi، صفحه نمایش های با وضوح فوق العاده بالا با تصاویر عکاسی واقعی و صدایی با وفاداری بالا هستند. متأسفانه، صرف نظر از اندازه، نوع تلویزیون یا انتخاب شما، آسیب و خرابی رخ می دهد. آن وقت است که باید با تعمیرکار تماس بگیرید.

هزینه تعمیرات تلویزیون بسته به نوع تلویزیون و تعمیرات مورد نیاز بسیار متفاوت است. بیشتر مردم بین 2 میلیون تا 6 میلیون برای تعمیر تلویزیون هزینه می کنند. اکثر مردم حدود 4 میلیون برای تعمیر اینورتر در تلویزیون LED هزینه می کنند. تهیه فیوز جدید در تلویزیون LCD تنها با 1 میلیون انجام می شود، اما تعمیر صفحه آسیب دیده در تلویزیون 4K تا 8 میلیون هزینه دارد.

هزینه کار برای تعمیر تلویزیون

در اولین نشانه مشکل، ممکن است وسوسه شوید که مجموعه خود را جدا کرده و سعی کنید خودتان آن را برطرف کنید. با این حال، از این کار خودداری کنید زیرا احتمالاً ضمانت شما باطل می شود. نه تنها این، بلکه تلویزیون های مدرن بسیار فنی هستند و دارای اجزایی هستند که افراد عادی با آنها آشنایی ندارند.

یک تکنسین تعمیر تلویزیون دارای مدرک شغلی یا مدرک کاردانی در زمینه فناوری الکترونیک یا زمینه مرتبط است.

مدت زمان تعمیر تلویزیون بستگی به مشکل آن و در دسترس بودن قطعات دارد. هنگامی که قطعات آماده هستند، اکثر مشاغل را می توان در عرض 1 تا 3 ساعت به پایان رساند.

اکثر تکنسین ها از قبل هزینه تشخیصی را از شما دریافت می کنند. این هزینه برای تعیین مشکل است و می تواند بین 500 هزار تومان 2 میلیون باشد. اگر به تکنسین های مغازه اجازه دهید تعمیرات را برای شما انجام دهند، اغلب از هزینه صرف نظر می شود.

قیمت تعمیر صفحه LCD تلویزیون

هزینه تعمیر تلویزیون های ال سی دی بین 500 هزار تومان تا 4 میلیون است. تلویزیون ال سی دی یکی از محبوب ترین گزینه های موجود در بازار است که در طیف گسترده ای از اندازه ها و سبک ها موجود است. آنها از LCD (صفحه نمایش کریستال مایع) با نور پس زمینه برای تولید تصاویر استفاده می کنند. نور پس زمینه، صفحه نمایش و سایر اجزا ممکن است با گذشت زمان آسیب ببینند و نیاز به تعمیر داشته باشند.

هزینه تعمیر تلویزیون LED

بسته به مقیاس مشکل، تعمیرات تلویزیون LED از 500 هزار تومان تا 4 میلیون متغیر است. تلویزیون های LED نوع خاصی از تلویزیون های LCD هستند که از نور پس زمینه LED برای روشن کردن صفحه نمایش کریستال مایع استفاده می کنند. این تلویزیون ها معمولاً تصاویر رنگارنگ و پر جنب و جوش تری تولید می کنند و از نظر مصرف انرژی نیز کارآمدتر هستند، اما نور پس زمینه LED ممکن است به مرور زمان نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

هزینه تعمیر تلویزیون OLED

هزینه تعمیر تلویزیون OLED به طور متوسط ​​بین 1 تا 4 میلیون است. آنها گام بعدی در مقایسه با تلویزیون LED استاندارد هستند و OLED به معنای دیودهای ساطع کننده نور ارگانیک است. تلویزیون های OLED می توانند رنگ مشکی عمیق تر و کنتراست بالاتری را در مقایسه با صفحه های LED استاندارد به دست آورند. با این حال، خرید و تعمیر آنها می تواند بسیار گران باشد.

هزینه تعمیر تلویزیون پلاسما

تعمیرات تلویزیون پلاسما به طور متوسط ​​1 تا 4 میلیون است. این تلویزیون ها از پیکسل های پر از گاز تشکیل شده اند که هنگام اعمال جریان الکتریکی روشن می شوند. امروزه از محبوبیت کمتری برخوردارند و اکثر شرکت ها ساخت آنها را متوقف کرده اند. اما هنوز هم می توان آنها را در بسیاری از خانه ها پیدا کرد و در معرض مشکلاتی مانند سوختگی صفحه نمایش و تغییر رنگ ها قرار گرفت.

هزینه تعمیر تلویزیون های هوشمند

هزینه تعمیر تلویزیون های هوشمند بین 1 تا 4 میلیون است. این تلویزیون ها دارای فناوری هوشمند هستند و برای بارگیری به روزرسانی ها و دسترسی به برنامه ها و اینترنت با شبکه WiFi شبکه شما متصل می شوند. آنها از تلویزیون های دیگر پیشرفته تر هستند اما هنوز اجزای مختلفی دارند که می توانند خراب شوند و نیاز به تعمیر دارند.

هزینه تعمیر صفحه نمایش تلویزیون 4K

هزینه تعمیر تلویزیون 4K بین 1 تا 4 میلیون است. یک تلویزیون 4K به دلیل وضوح بسیار بالای صفحه نمایش، برخی از واضح ترین و دقیق ترین تصاویر را ارائه می دهد و تجربه های دیدنی تری را ارائه می دهد. با این حال، خرید و تعمیر این مدل ها می تواند گران باشد.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 3 =