نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کلید کنترل کولر گازی

فهرست مطالب

راهنمای کامل کلیدهای کنترل کولر گازی جی پلاس

کلید کنترل کولر گازی  مدتی است کولرهای گازی جی پلاس که تازه نفس ترین قهرمان این برند است وارد بازار شده و با استقبال خوبی نیز مواجه شده است. همانطور که همیشه پس از خرید محصولات همراه شما بوده‌ایم در مورد کولرگازی جی پلاس هم ابتدا قصد داریم راهنمای کار با کنترل دستگاه را به شما ارائه بدهیم. در ادامه کارکرد تمامی کلیدهای کنترل کولر گازی جی پلاس را شرح خواهیم داد.

کلید Power کولر گازی جی پلاس

اولین کلید، کلید روشن و خاموش کردن دستگاه از روی ریموت است و بر روی کنترل کولر گازی جی پلاس به رنگ سبز و سمت چپ ریموت قرار گرفته است. اگر قصد داشته باشید از روی پنل دستگاه را خاموش و یا روشن کنید، کلید پاور دستگاه زیر قاب پنل و سمت راست قرار دارد.

تنظیم دما در کولر گازی جی پلاس چگونه انجام می‌شود؟

با علامت‌های فلش سبز رنگ سمت راست کنترل می‌توانید دمای محیط را انتخاب کنید. در واقع شما با تنظیم دما به دستگاه دستور می‎دهید که دمای اتاق را به چه درجه‌ای برساند. بازه‌ی دمایی قابل انتخاب 16 تا 31 درجه سانتی‌گراد است.

کلید Mode بر روی ریموت کولر گازی جی پلاس چه کاربردی دارد؟

کلید Mode برای تنظیم حالت کارکرد دستگاه است. با انتخاب این کلید می‌توانید یکی از گزینه‌های زیر را برای عملکرد دستگاه انتخاب کنید:

  • حالت سرمایشی

برای تابستان و قرار گیری دستگاه روی حالت سرمایش، با کلید Mode شکل دانه‌ی برف را انتخاب کنید و پس از آن با علامت فلش‌ها دما را تنظیم نمایید.

  • حالت گرمایشی

برای استفاده از حالت گرمادهی دستگاه، با کلید Mode شکل خورشید کنترل کولر گازی جی پلاس را انتخاب کنید. سپس با فلش‌های تنظیم دما، درجه حرارت را تعیین کنید. توجه داشته باشید ممکن است چند دقیقه‌ای زمان ببرد تا دستگاه شروع به گرمادهی کند که به دلیل عملکرد پیش گرمایش کولر گازی جی پلاس است و ایراد محسوب نمی‌شود.

  • حالت رطوبت زدایی

با انتخاب این گزینه از طریق کلید Mode، بر روی نمایشگر کنترل علامت قطره نمایان می‌شود. با انتخاب این عملکرد دستگاه بر مبنای حذف بیشتر رطوبت محیط کار می‌کند. این نکته را در نظر داشته باشید که کولرهای گازی با جذب گرما و رطوبت محیط، اتاق را خنک می‌کنند اما در این حالت میزان جذب رطوبت بیشتر خواهد بود. در این حالت دستگاه میزان سرمادهی و سرعت حرکت فن را به صورت خودکار تنظیم می‌کند.

  • عملکرد فن

اگر قصد داشته باشید دستگاه کولر گازی فقط هوای اتاق را به گردش درآورد و نیازی به سرمادهی یا گرمادهی دستگاه نداشته باشید، می‌توانید با کلید Mode عملکرد فن را انتخاب کنید که بر روی نمایشگر کنترل به شکل فن قابل مشاهده است.

  • عملکرد اتوماتیک یا I Feel

حالت دیگری که می‌توانید با کلید Mode انتخاب کنید عملکرد I Feel یا اتوماتیک است. در این حالت دستگاه به کمک حسگر دمایی که دارد، دمای محیط را تشخیص داده و بر اساس آن، عملکرد سرمایش یا گرمایش، میزان دما و سرعت حرکت فن را به طور خودکار تنظیم می‌کند.

عملکرد Turbo یا Super کولر گازی جی پلاس

این قابلیت با کلید  Turbo یا Super کنترل کولر گازی جی پلاس قابل انتخاب است. با انتخاب این گزینه، در کوتاهترین زمان هوای محیط به درجه‌ی از پیش تعیین شده می‌رسد. این قابلیت به این شکل است که اگر در حالت سرمایش انتخاب شود، با دمای 16 درجه و سرعت فن حداکثر کار می‌کند؛ در صورتی که در حالت گرمایش این گزینه را انتخاب کنید، دستگاه با دمای 31 درجه و سرعت بالای فن، گرمادهی خواهد داشت.

قابلیت ECO در ریموت کولر گازی GPlus

با انتخاب کلید ECO قابلیت صرفه جویی در مصرف برق فعال می‌شود و دستگاه با هدف عملکرد با کمترین انرژی تهویه‌ی محیط را انجام می‌دهد. در این حالت در حالت سرمایش 2 درجه افزایش دما، و در حالت گرمایش 2 درجه کاهش دما به طور خودکار از سوی دستگاه اعمال می‌شود تا عملکرد کولرگازی با انرژی کمتری ادامه پیدا کند.

دکمه Timer و تنظیم آن در ریموت کولر گازی جی پلاس

می‌توانید زمان دلخواه روشن و یا خاموش شدن کولرگازی خود را تنظیم کنید تا دستگاه به طور خودکار روشن و یا خاموش شود. با یکبار انتخاب کلید Timer می‌توانید زمان را به دستگاه بدهید. با انتخاب دوباره‌ی کلید، می‌توانید با مشاهده‌ی گزینه‌ی On ساعت روشن شدن دستگاه را تعیین کنید. با انتخاب مجدد کلید Timer و مشاهده‌ی علامت Off، ساعت خاموش شدن دستگاه قابل تنظیم است. برای لغو عملکرد تایمر، کافی است کلید Timer را فشار دهید. در نظر داشته باشید قبل از تنظیم تایمر می‌بایست حالت کاری و سرعت فن دستگاه را برای زمانی که روشن خواهد شد، تعیین نمایید.

کلید Fan Speed در کنترل کولر گازی جی پلاس چه کاربردی دارد؟

با کلید Fan Speed می‌توانید سرعت حرکت فن پنل کولرگازی را تنظیم کنید. در واقع این کلید برای انتخاب شدت وزش باد دستگاه است. امکان تنظیم وزش باد در چهار وضعیت کم، متوسط، زیاد و اتوماتیک وجود دارد.

عملکرد Sleep کولر گازی جی پلاس

با انتخاب گزینه‌ی Sleep دستگاه با بهترین عملکرد برای زمانی که شما خواب هستید کار می‌کند. عملکرد Sleep کولرگازی جی پلاس به این شکل است که در حالت سرمایش، هر 60 دقیقه 1 درجه به دمای انتخابی اضافه می‌کند و این روند تا 2 درجه افزایش دما ادامه می‌یابد. در حالت گرمایش نیز هر 60 دقیقه 1 درجه دمای انتخابی را کاهش می‌دهد که این روند نیز تا 2 درجه ادامه می‌یابد. در نهایت دستگاه در حالت Sleep پس از مدت 10 ساعت خاموش خواهد شد.

کلید Display در ریموت کولر گازی جی پلاس مربوط به چیست؟

کلید Display برای فعال سازی یا لغو روشنایی نمایشگر پنل کولر گازی جی پلاس است. این امکان وجود دارد که شما نمایشگر پنل را خاموش کنید.

کلیدهای Swing در کلید کنترل کولر گازی جی پلاس

با کلیدهای Swing می‌توانید تنظیم کنید که دریچه‌های عمودی یا افقی پنل کولر گازی حرکت کند و یا ثابت باشد. یکی از این گزینه‌ها برای حرکت دمپر به سمت بالا و پایین است. کلید Swing افقی برای تنظیم حرکت دمپر به سمت راست و چپ است. زمانی که قصد دارید دریچه‌ها را تنظیم کنید بر روی نمایشگر کنترل شکل دمپر و زاویه‌ی حرکت آن نمایش می‌دهد. خطوط مقابل علامت دمپر نمایشگر زاویه حرکت دریچه است و با این علامت می‌توانید آن را تنظیم کنید.

عملکرد I Set در کولر گازی جی پلاس، چه کاربردی دارد؟

در برخی مدل‌های کولر گازی جی پلاس کلید I Set وجود دارد و با انتخاب این کلید می‌توانید تنظیمات دلخواه خود را برای عملکرد کولر گازی ذخیره کنید تا در استفاده‌های بعدی، دستگاه با همان تنظیمات به طور خودکار عمل کند.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =