نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات رایج تلویزیون ال جی که قبل از خرید باید در نظر گرفت

فهرست مطالب

خرید جهانی تلویزیون در همه کشور ها بخض قابل توجه را در پی میگیرد، بنابراین اگر در تلاش برای یافتن تلویزیون جدید مناسب برای خانه خود هستید، تنها نیستید. صرف نظر از این، یافتن تلویزیون مناسبی که هر آنچه می خواهید داشته باشد و کاستی های ذاتی خود را نداشته باشد، چالش برانگیز است.

خرید تلویزیون امروز به زمان و تحقیق نیاز دارد

وقتی شروع به بررسی همه گزینه های موجود می کنید، خرید تلویزیون امروز می تواند بسیار دشوار باشد. شما باید تحقیقات زیادی را انجام دهید تا چیزی را پیدا کنید که لیست مشخصات مورد نظر شما را بررسی کند، اما برخی چیزها ممکن است در انبوهی از اطلاعات گم شوند. متأسفانه، در حالی که تلویزیون ها مملو از ویژگی ها و مشخصات مورد نظر شما هستند، برخی از آنها دارای نقص هایی هستند. دانستن آن‌ها قبل از خرید یا در اسرع وقت بعد از خرید به شما کمک می‌کند، بنابراین می‌توانید ضمانت‌نامه تمدید شده با کیفیت بالا را از Upsie خریداری کنید که اعتبار را حفظ می‌کند.

ال جی یک برند تلویزیونی محبوب است که باید در نظر بگیرید

تولیدکننده لوازم الکترونیکی کره جنوبی ال‌جی مجموعه وسیعی از گزینه‌ها را برای تلویزیون بعدی شما به مصرف‌کنندگان تلویزیون ارائه می‌دهد. تعدادی از برترین سری های تلویزیون ال جی عبارتند از OLED، NanoCell، 4K Ultra HD و Signature ZX 8K.

OLED: ال‌جی تلویزیون‌های OLED خود را برای تولید مشکی کامل با پیکسل‌های خود روشن ساخت تا جزئیات تصویر را در نواحی تاریک تصویر بهبود بخشد.

NanoCel: نانوسل دارای ذرات نانویی است که رنگ واقعی را نشان می دهد.

4K Ultra HD: 4K معیار امروزی در کیفیت تصویر است و ال‌جی نسخه خود را با استفاده از HDR فعال توسعه داده است تا تجربه‌ای سینمایی را به شما ارائه دهد.

Signature ZX 8K: 8K وضوح بالای صفحه نمایش را برای تصویری غنی و خیره کننده برای تمام تماشای تلویزیون ارائه می دهد.

فراتر از سری اصلی، مدل و اندازه صفحه نمایش مورد نظر شما، فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر داشته باشید، مانند مشکلات شناخته شده در محصول.

نظر منتقدان را قبل از خرید در نظر بگیرید

با همه برندهای برتر الکترونیک، گاهی اوقات مشکلاتی بر محصول و تجربه مصرف کننده تأثیر می گذارد. حقیقت این است که تلویزیون‌ها طوری ساخته نشده‌اند که امتحان زمان را مانند گذشته تحمل کنند، به همین دلیل است که ضمانت‌ها برای مصرف‌کنندگان باهوشی مانند شما بسیار ارزشمند شده‌اند. با این حال، اگر همچنان با انجام بررسی‌های لازم در مورد آنچه در دسترس است، چه چیزی خوب کار می‌کند و چه مواردی نقص دارد، از خود محافظت کنید، کمک خواهد کرد.

همیشه مهم است که برخی از مسائل مربوط به یک محصول جدید را بدانید، به خصوص محصولی که قیمت بالایی دارد مانند تلویزیون صفحه تخت جدید شما، که می تواند هزاران دلار هزینه داشته باشد. شما می خواهید مطمئن شوید که در مورد مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید و اینکه آیا شرکت مایل است آن مشکلات را با ضمانت پوشش دهد، اطلاع دارید. برخی از مشکلات کلیدی تلویزیون های ال جی شامل موارد زیر است.

باندبندی

My Daily Alerts گزارش می دهد که یکی از مشکلات تلویزیون ال جی شامل باندینگ است که گاهی اوقات به آن کانتورینگ یا پوسترسازی کاذب می گویند. به نظر می رسد نوارهای رنگی جامد غیر واقعی در مناطقی که باید برای چشم صاف باقی بمانند. بسیاری از مصرف‌کنندگان این مشکل را گزارش کرده‌اند، اما ال‌جی هنوز هیچ برنامه‌ای برای ایجاد راه‌حل طولانی‌مدت برای دارندگان تلویزیون فعلی یا اصلاحاتی برای نسخه‌های آینده نشان نداده است. در حالی که می‌توانید راه‌حل‌هایی برای راه‌حل‌های موقت انجام دهید، اما در حالت ایده‌آل، ال‌جی ممکن است در آینده آن را برطرف کند. مطمئن شوید که از فروشگاه محلی خود دیدن کنید تا نشانه‌های چسباندن مدل‌های نمایشگر را پیدا کنید.

رنگ

مشکلات رنگی تلویزیون های ال جی در واقع با پدیده روشن و خاموش شدن خود دستگاه شروع می شود که به دنبال آن صدایی از صدا در می آید. در پایان این سری از رویدادها زمانی است که رنگ ها، مانند سبز، تغییر می کنند. این یکی دیگر از مواردی است که هنگام مشاهده مدل های نمایشگاهی در فروشگاه باید نظارت شود.

صدا

برخی از مصرف کنندگان کمبود صدا را گزارش کرده اند که گاهی اوقات می توان با خاموش کردن و روشن کردن سخت آن را برطرف کرد. بلندگوهای خارجی را وصل کنید تا به شما کمک کند تشخیص دهید که آیا صدا برگشته است یا خیر. در یک تلویزیون جدید، شما نباید این مراحل را انجام دهید. اکثر مشتریان برای جلوگیری از چنین ناراحتی‌هایی به گارانتی تمدید شده LG خود مراجعه می‌کنند تا مشکل را در خانه تعمیر کنند.

HDMI

به گفته فوربس، تلویزیون های OLED با آخرین فرمت HDMI 2.1، همراه با گرافیک جدید مشکل دارند. مالکان گزارش می دهند که OLED ها با کارت های جدید سری RTX 30 خروجی های با بالاترین کیفیت را به درستی انجام نمی دهند. این مشکل ممکن است چیزی باشد که ال‌جی با نسخه‌های آتی و به‌روزرسانی‌های مدل‌های فعلی اصلاح می‌کند.

جریان

دارندگان تلویزیون ال جی مشکلاتی را گزارش کرده اند که از پلتفرم های محبوبی مانند نتفلیکس و هولو پخش می شوند. ایده های راه حلی وجود دارد که ممکن است آنها را بررسی کنید، اما اگر مشکلات همچنان ادامه داشت، ممکن است بخواهید به گارانتی خود نگاه کنید.

اطمینان حاصل کنید که گارانتی شما به شکل نوین است

قبل از اینکه تلویزیون خود را بخرید، مطمئن شوید که می توانید یک گارانتی طولانی خریداری کنید تا اطمینان حاصل کنید که خرید خود را تضمین می کند. همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که می‌توانید بیشترین استفاده را از تلویزیون جدید خود ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پوشش گارانتی تلویزیون ال‌جی و دریافت پاسخ هر سوالی که ممکن است داشته باشید، با تیم خدمات مشتریان Upsie تماس بگیرید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 3 =