نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم اتصال HDMI به تلویزیون

فهرست مطالب

چرا رایانه از طریق HDMI به تلویزیون من متصل نمی شود؟

همچنین چند دلیل وجود دارد که چرا روش HDMI برای شما کار نمی کند.

  1. سعی کنید انتهای شل را بررسی کنید زیرا اتصال شل به این معنی است که دو دستگاه نمی توانند به درستی ارتباط برقرار کنند. اگر HDMI محکم از پورت های آن محافظت شده باشد، مسئله در جای دیگری است.
  2. اگر “دست دادن HDMI” کامل نشود، ممکن است دو دستگاه به هم متصل نشوند! مصافحه HDMI به پروتكلی اشاره دارد كه تأیید می كند هر دو دستگاه با استانداردهای صنعت سازگار هستند و آیا تمام م componentsلفه های لازم برای برقراری ارتباط با یكدیگر را دارند اگر صفحه تلویزیون چیزی را نمایش ندهد یا رنگ صورتی نشان دهد، نشانه ای از عدم ثابت شدن دست دادن HDMI قابل مشاهده است.
  3. رانندگان منسوخ نیز می توانند در این مورد مسئله ساز شوند. لازم است درایورهای لپ تاپ خود را از طریق همان روش توضیح داده شده در بخش بالا به روز کنید. به روزرسانی درایورها معمولاً بیشتر مشکلات را برطرف می کند. شما باید به دنبال به روز رسانی “کارت گرافیک” یا درایور “USB” برای رفع مشکلات مربوط به کابل های HDMI باشید.

در اینجا کاری است که می توانید برای رفع این مشکل انجام دهید:

  1. رایانه / تلویزیون خود را دوباره راه اندازی کنید. رایانه و تلویزیون خود را خاموش کنید، آنها را با کابل HDMI متصل کنید، ابتدا تلویزیون و سپس رایانه را روشن کنید. وقتی تلویزیون خاموش است لپ تاپ خود را دوباره راه اندازی کنید و سپس تلویزیون را روشن کنید. تلویزیون خود را از رایانه جدا کنید، آن را خاموش کنید، از اتصال HDMI آن به چیز دیگری تغییر دهید. پس از آن، رایانه خود را روشن کنید، منتظر بمانید تا بارگیری شود، کابل HDMI را دوباره به برق وصل کنید و تلویزیون را به اتصال HDMI خود برگردانید.
  2. درایورها را به روز کنید. مطمئن شوید از جدیدترین درایورها برای گرافیک سیستم خود استفاده می کنید، بررسی کنید آیا به روز شده اند.
  3. تنظیمات خود را بررسی کنید. میزان / وضوح تازه سازی شما کاملاً با تلویزیون سازگار نیست. وضوح را روی 800 × 600 تنظیم کنید و کمترین میزان تازه سازی را برای خود راحت تنظیم کنید.
  4. کابلهای خود را بررسی کنید. کابل مورد استفاده برای اتصال رایانه به لپ تاپ خود را برای اتصال سایر دستگاه ها آزمایش کنید. اگر آنها هم متصل نشوند، به این معنی است که شما باید کابل جدیدی تهیه کنید.
  5. برای به روز رسانی بررسی کنید. به تنظیمات تلویزیون خود بروید و ببینید آیا آخرین نسخه سیستم عامل را نصب کرده اید یا خیر. همچنین کامپیوتر / لپ تاپ خود را برای به روزرسانی های جدید بررسی کنید.
  6. درگاه ها را بررسی کنید. سعی کنید از درگاه دیگری در رایانه شخصی / تلویزیون خود استفاده کنید. به این ترتیب مشكل درگاه های معیوب را برطرف خواهید كرد.

علت عدم اتصال تلویزیون ال جی به لپ تاپ از چیست؟

بسیاری از شرکت های لپ تاپ به کاربران اجازه می دهند تا دستگاه های خود را به تلویزیون متصل کنند. این گزینه مناسب در طول سالها تکامل یافته و به یک ضرورت مطلق برای همه کاربران لپ تاپ تبدیل شده است. به دلیل تکامل تلویزیونها بسیار ضروری است. صفحات بزرگتر و بهتر به این معنی است که کاربران می خواهند بسیاری از مطالب خود را بر روی آنها مشاهده کنند!

اگر تلویزیون به لپ تاپ شما متصل نشود چه باید کرد؟ وقتی تلویزیون خاموش است، لپ تاپ خود را مجدداً راه اندازی کنید و سپس تلویزیون را روشن کنید. اگر کار نکرد، رایانه و تلویزیون خود را خاموش کنید، آنها را با کابل HDMI متصل کنید، ابتدا تلویزیون و سپس رایانه را روشن کنید. درایورهای لپ تاپ خود را از طریق دستیار پشتیبانی یا از طریق گزینه های آداپتور در بخش “شبکه و اینترنت” به روز کنید.

بنابراین، هنگامی که به نظر نمی رسد لپ تاپ خود را به تلویزیون وصل کنید بسیار آزار دهنده است. چنین موضوعی می تواند دلایل زیادی داشته باشد و ما سعی کرده ایم در این مقاله به همه آنها (و رفع آنها) بپردازیم! مراحل زیر را طی کنید و مشکلات اتصال خود را به هیچ وجه برطرف نکنید.

چرا تلویزیون من به لپ تاپ من متصل نمی شود؟

در این بخش علل احتمالی مشکلات با استفاده از روش ریخته گری بی سیم بحث خواهد شد، در حالی که س nextال بعدی موارد مربوط به اتصال HDMI را مورد بحث قرار می دهد.

  1. دستگاه / درایور شبکه قدیمی در لپ تاپ شما. درایورهای لپ تاپ خود را از طریق دستیار پشتیبانی یا از طریق گزینه های آداپتور در بخش “شبکه و اینترنت” به روز کنید.
  2. کامپیوتر خود را از طریق بلوتوث به تلویزیون وصل کنید. در رایانه خود، به دستگاه های بلوتوث بروید، تلویزیون سامسونگ خود را از دستگاه های متصل حذف کنید. بعد از آن، روی تلویزیون کلیک کنید، دوباره وصل شوید و اجازه را کلیک کنید. به تنظیمات> دستگاهها> بلوتوث و سایر دستگاهها> حذف دستگاه بروید.
  3. فایروال را غیرفعال کنید. ممکن است چیزی در برنامه ضد ویروس رایانه شما مانع اتصال شود، بنابراین سعی کنید آن را موقتاً غیرفعال کنید و ببینید آیا کار می کند. فراموش نکنید که پس از اتمام کار، دوباره آن را روشن کنید.
  4. به همان فرکانس متصل شوید. اطمینان حاصل کنید که تلویزیون و لپ تاپ شما از نوع اتصال یکسان یا 2.4.G یا 5G هستند.
  5. گزینه های اشتراک شبکه غیرفعال شده است یا پخش کننده رسانه شما به اینترنت دسترسی ندارد.
  6. لپ تاپ های قدیمی به طور کامل این گزینه را ندارند، بنابراین فقط می توانید از کابل HDMI برای اتصال آن به تلویزیون استفاده کنید.
  7. برخی از گزینه ها در پنجره اشتراک شبکه شما غیرفعال هستند، پس اتصال برقرار نمی شود.
  8. برخی از گزینه ها در پخش کننده رسانه شما غیرفعال هستند، در این صورت نیز اتصال شما برقرار نمی شود. گزینه های خاص در زیر توضیح داده شده است تا بتوانید آن مسئله را اصلاح کنید.
  9. رانندگان منسوخ نیز می توانند چنین مسئله ای ایجاد کنند. اگر دستیار پشتیبانی لپ تاپ خود را اجرا کرده و همه درایورها را به روز کنید، به راحتی برطرف می شود. شما به طور خاص باید به دنبال “درایور کارت شبکه” باشید زیرا این م componentلفه از اتصال تلویزیون شما پشتیبانی می کند.
  10. لپ تاپ همچنین می تواند با مشکلات دیگری روبرو شود. با این حال، اکثر آنها با به روزرسانی درایور و کمی تغییر گزینه ها (در زیر بحث می شود) برطرف می شوند.
امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 19 =