نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

صفحه شکسته LED تلویزیون

فهرست مطالب

صفحه تلویزیون الجی LCD LED شکسته

به طور متوسط ​​روزانه 5 تماس تلفنی در مورد شکسته شدن صفحه نمایش داریم. برخی از مردم هنگام حرکت تلویزیون الجی خود را می شکنند، برخی بچه هایی دارند که چیزی را روی صفحه پرتاب می کنند و آن را می شکنند، و برخی دعوا می کنند که در آن کسی عمداً صفحه تلویزیون الجی را می شکند. متأسفانه، ما هرگز ندیده ایم که ارزش تعمیر داشته باشد. صفحه نمایش تعمیر نمی شود. از نظر فنی، می توان آن را جایگزین کرد. اما معمولاً هزینه نمایشگرها نزدیک به قیمت تلویزیون الجی است. هزینه برخی از صفحه نمایش ها بیشتر از تلویزیون الجی است.

آیا تلویزیون الجی تعمیر نمی شود

وقتی صفحه نمایش خراب است، تلویزیون الجی ها را بازیافت می کنیم. به جای اینکه آن را به محل دفن زباله تبدیل کنیم، تلویزیون الجی ها را جدا می کنیم. برخی از تابلوهای مدار را به صورت آنلاین می فروشیم، بقیه را برای افرادی که در محله فلز جمع می کنند جمع می کنیم. ما این فلز را به آنها نمی فروشیم، فقط آن را بیرون می آوریم تا مردم آن را برای بازیافت ببرند. به این ترتیب، فردی که معمولاً بازنشسته است می تواند برود و از آنچه معمولاً در سطل زباله قرار می گیرد، پول بیشتری بدست آورد.

ما برای برخی از تلویزیون الجی هایی که دارای برد مدار ارزشمندی هستند و پس از جدا شدن تلویزیون الجی هنوز می توان از آنها استفاده کرد، پول نقد می پردازیم. اگر تلویزیون الجی با صفحه نمایش شکسته دارید، با شماره مدل تماس بگیرید یا به ما ایمیل بزنید. ما به شما خواهیم گفت که آیا این مدلی است که ما برای آن هزینه می کنیم و چقدر برای آن می پردازیم.

صفحه تلویزیون الجی

اگر تلویزیون الجی شما دارای صفحه شکسته است، چگونه آن را تعمیر کنید

اگر این مطلب را می خوانید، ممکن است به طور تصادفی یا عمدی به صفحه تلویزیون الجی خود (LCD، LED، پلاسما) صدمه زده باشید. اگر به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل هستید، توصیه های ما را بررسی کنید:

مرحله اول

اگر تلویزیون الجی شما صفحه ترک خورده ندارد و مشکل به تنهایی ظاهر شده است، ممکن است بتوانید از گارانتی سازنده تلویزیون الجی بازگردید. اگر روی صفحه تلویزیون الجی شما لکه های سیاه، خطوط عمودی، نقاط کوچک، پیکسل های غیرمعمول روشن، محو شدن، تغییر سایه یا مشکلات رنگ ایجاد شده است، ممکن است بتوانید از ضمانت نامه استفاده کنید. حتماً رسید خرید خود را داشته باشید و شماره مدل و شماره سریال را در پشت تلویزیون الجی خود یادداشت کنید. در صورتی که گارانتی شما به پایان رسیده باشد، می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد تعمیرات تلویزیون الجی با ما تماس بگیرید.

مرحله دوم

اگر تلویزیون الجی صفحه تخت شما دارای خطوط عمودی وحشتناک است، نیمی از صفحه تیره تر شده است، صفحه نمایش ترک خورده است یا صفحه نمایش شکسته است، می توان آن را تعمیر کرد اما ممکن است هزینه ای بیشتر از هزینه ای که برای تلویزیون الجی کامل پرداخت کرده اید داشته باشد. اگر صفحه نمایش شما ترک خورده یا خراب است، می توانید قسمت صفحه، LCD، پلاسما یا LED را جایگزین کنید.

اگر صفحه تلویزیون الجی شما ترک خورده و آسیب دیده است، به این معنی است که شما به صفحه LCD، LED یا پلاسما آسیب رسانده اید. اگر این مورد شماست، ما در مرکز تعمیر Nerd توصیه نمی کنیم که صفحه شکسته/ترک خورده را تعمیر کنید زیرا تعمیر تلویزیون الجی شما بیشتر از تعویض آن با یک تلویزیون الجی جدید هزینه بر خواهد داشت. من می دانم که این پاسخی نیست که شما به دنبال شنیدن آن بودید، متأسفانه به این ترتیب ما در وقت و هزینه شما در این فرآیند صرفه جویی خواهیم کرد. لطفاً توجه داشته باشید که این توصیه حرفه ای مرکز تعمیرات nerd است که بر اساس سالها تجربه خدمات تعمیر تلویزیون الجی انجام شده است.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =