نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش های حذف لکه سیاه نمایشگر تلویزیون

فهرست مطالب

حذف لکه سیاه نمایشگر تلویزیون / هنگام خرید یک تلویزیون ال جی HD جدید، ضروری است که به دنبال هر نمونه ای از پیکسل های مرده باشید. پیکسل های مرده معمولاً به صورت لکه های خاکستری یا سیاه ساکن روی صفحه تلویزیون ال جی شما یافت می شوند. در ابتدا، این نقاط ممکن است کوچک باشند، اما به مرور زمان با معیوب شدن پیکسل های بیشتر و بیشتر، رشد خواهند کرد.

اگرچه هیچ راه‌حلی وجود ندارد که بتوانید برای این کار در خانه انجام دهید، چند تکنیک عیب‌یابی وجود دارد که می‌توانید قبل از ارسال HDTV یا تلویزیون ال جی پلاسما برای تعمیر، امتحان کنید.

مرحله 1: جدا کردن کابل از تلویزیون

تلویزیون ال جی خود را خاموش کنید کابل برق را برای چند ساعت از تلویزیون ال جی جدا کنید. خاموش كردن تلويزيون ممكن است باعث شود كه يك پيكسل پس از وصل كردن دوباره تلويزيون، “نگير” شود و آن را به حالت كار برگرداند.

مرحله 2: بررسی سلامت اتصالات تلویزیون

بررسی کنید که مشکل از هیچ یک از اجزای شما نیست که به تلویزیون ال جی وصل شده اند، مانند جعبه کابل. تمام کابل های منتهی به تلویزیون ال جی و قطعه را جدا کنید. برای اطمینان از اتصال ایمن، آنها را دوباره وصل کنید. اتصال شل ممکن است باعث ایجاد تصاویر مخدوش در تلویزیون ال جی شما شبیه به یک پیکسل مرده شود.

مرحله 3

برای برنامه ریزی تعمیر با سازنده تلویزیون ال جی یا تعمیرگاه تماس بگیرید. تعمیر پیکسل مرده نیاز به تعویض کل صفحه نمایش در تلویزیون ال جی شما دارد.

حذف لکه سیاه نمایشگر تلویزیون

نحوه تعمیر صفحه نمایش تلویزیون ال جی پلاسما ترک خورده

تلویزیون ال جی‌های پلاسما از فناوری صفحه‌تخت استفاده می‌کنند که شامل سلول‌های کوچکی است که گازهای نجیب را بین دو صفحه شیشه منتشر می‌کنند. این گازها به صورت الکترونیکی در داخل شیشه ها به پلاسما تبدیل می شوند. تلویزیون ال جی‌های پلاسما می‌توانند به راحتی ترک بخورند یا خراشیده شوند، اما تا زمانی که پلاسما از تلویزیون ال جی چکه نمی‌کند یا اثری روی تصویر تلویزیون ال جی وجود ندارد، می‌توانید خودتان صفحه تلویزیون ال جی پلاسما را تعمیر کنید.

مرحله 1: روشن کردن تلویزیون

تلویزیون ال جی را روشن کن. اگر تلویزیون ال جی روشن نمی شود، اگر در اطراف شکاف صفحه احساس خیسی می کنید یا اگر تصویر به درستی وارد نمی شود، سعی نکنید خودتان تلویزیون ال جی را تعمیر کنید. ببرش پیش یه حرفه ای

مرحله 2

در صورتی که به نظر می رسد تلویزیون ال جی در حالت کار قرار دارد به جز ترک، صفحه نمایش را خاموش کنید و تلویزیون ال جی را از برق بکشید.

مرحله 3

یک لایه ضخیم از ژله نفتی را روی ترک بمالید. آن را به آرامی و به طور کامل با یک پارچه عینک تمیز بمالید.

مرحله 4

وازلین را دوباره بمالید و در صورت لزوم دوباره بمالید.

نحوه دریافت نشانگر دائمی از تلویزیون ال جی LCD

نشانگر دائمی، مانند جوهر، به سرعت روی سطوح شیشه ای و پلاستیکی، از جمله صفحه نمایش کامپیوتر و تلویزیون ال جی های LCD خشک می شود. هنگام تمیز کردن تلویزیون ال جی ال سی دی، استفاده از فشار کم و محلول تمیزکننده ای که سطح ال سی دی تلویزیون ال جی را از بین نبرد مهم است. با استفاده از ایزوپروپیل الکل با استحکام کامل می توان لکه های نشانگر دائمی را از تلویزیون ال جی LCD حذف کرد. این الکل به عنوان الکل مالشی نیز شناخته می شود و در داروخانه ها و همچنین فروشگاه های سخت افزار موجود است.

مرحله 1

تلویزیون ال جی ال سی دی خود را خاموش کنید، اگر روشن است. صفحه LCD را با یک پارچه میکروفیبر پاک کنید تا گرد و غبار و کثیفی از روی صفحه پاک شود. دستکش های لاتکس بپوشید تا اثر انگشت خود را از روی صفحه نمایش نگه دارید.

مرحله 2

1 قاشق غذاخوری بمالید. از 70 درصد ایزوپروپیل الکل به یک پارچه میکروفیبر تمیز. نقطه نشانگر دائمی را به آرامی با پارچه آغشته به الکل پاک کنید.

مرحله 3

مرحله 2 را تکرار کنید تا نقطه به طور کامل از تلویزیون ال جی LCD شما پاک شود.

مرحله 4

1/2 فنجان ایزوپروپیل الکل و 1/2 فنجان آب سرد را در یک ظرف پلاستیکی یا شیشه ای مخلوط کنید. پارچه میکروفیبر را در مخلوط آغشته کنید، اضافی آن را فشار دهید و صفحه تلویزیون ال جی ال سی دی خود را از یک طرف به طرف دیگر در یک جهت با پارچه مرطوب پاک کنید تا آن را تمیز کنید و باقیمانده باقی مانده را پاک کنید.

مرحله 5

پارچه میکروفیبری را که در مرحله 1 استفاده کردید تا کنید و صفحه نمایش خشک را از یک طرف به طرف دیگر در یک جهت پاک کنید.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی که قبل از خرید باید در نظر گرفت

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 13 =