نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رایج ترین مشکلات گوشی LG G5

فهرست مطالب

نحوه رفع مشکلات گوشی LG G5

مشکلات گوشی LG G5 / در حالی که شکی وجود ندارد که این یکی از گوشی های قدیمی در حال حاضر است، نوآورانه ترین محصول سال 2016 G5 ال جی بود. G5 یک گوشی هوشمند شیک و قدرتمند با دوربینی عالی (در زمان خود) و یک سیستم ماژولار هیجان انگیز است که از آن زمان تا به حال استفاده نشده است. متأسفانه هر گوشی مشکلاتی دارد و G5 نیز از این قاعده مستثنی نبود. ما آزمایش انجام داده‌ایم، پست‌های انجمن را بررسی کرده‌ایم و مجموعه‌ای از رایج‌ترین مشکلات گزارش‌شده LG G5 را به امید ارائه راه‌حل‌ها یا رفع بالقوه جمع‌آوری کرده‌ایم. می توانید آنها را در زیر بررسی کنید.

مشکلات گوشی  LG G5

Bootloop

چندین گزارش در مورد گیر افتادن ال‌جی G5 در بوت‌لوپ دیده‌ایم، جایی که به‌طور مداوم خودش را دوباره راه‌اندازی می‌کند. این موضوع برای برخی دیگر از گوشی‌های ال‌جی بازتاب گسترده‌ای داشت و شکایتی از جمله ال‌جی جی 5 را در پی داشت. به نظر می رسد که در G5 بسیار کمتر از برخی از پیشینیان آن رایج است، اما اگر دستگاه شما تحت تأثیر قرار گرفته باشد، این آرامش چندانی نیست.

راه حل

دکمه های پاور و کاهش صدا را همزمان فشار داده و نگه دارید تا دستگاه ریست شود. این ممکن است 30 ثانیه یا بیشتر طول بکشد.

سعی کنید باتری را خارج کنید، چند دقیقه صبر کنید و سپس آن را تعویض کنید و دوباره گوشی را بوت کنید.

اگر کارت MicroSD نصب کرده اید، باتری و کارت MicroSD را خارج کنید، سپس باتری را تعویض کرده و گوشی را دوباره بوت کنید.

گزینه نهایی شما بازنشانی به تنظیمات کارخانه با کلیدهای سخت افزاری است، اما اگر این کار را انجام دهید، اطلاعاتی را که پشتیبان گیری نشده است از دست خواهید داد. برای امتحان کردن، دکمه‌های روشن/خاموش و کاهش صدا را نگه دارید تا لوگوی ال‌جی را ببینید، سپس پاور را رها کنید اما ولوم پایین را نگه دارید. شما باید گزینه Factory Data Reset را ببینید و می توانید از Volume Down برای برجسته کردن Yes و Power برای انتخاب آن استفاده کنید. پاک کردن همه داده‌های کاربر و بازیابی تنظیمات پیش‌فرض را می‌بینید، و می‌توانید از کاهش صدا برای برجسته کردن Yes و Power برای انتخاب مجدد آن استفاده کنید.

اگر بعد از بازنشانی کارخانه ای مشکل همچنان ادامه داشت، با ال جی تماس بگیرید و در مورد جایگزینی سوال کنید. با این حال، تا این زمان، احتمالاً گوشی شما از گارانتی خارج شده است. چرا به خرید یک گوشی جدید فکر نمی کنید؟

ضعیف بودن نور پس زمینه

چندین گزارش از مشکلات مربوط به نمایشگر LG G5 منتشر شده است. برخی از مالکان سطح غیرقابل قبولی از نور پس‌زمینه را گزارش می‌کنند که لکه‌های روشن در لبه‌ها یا گوشه‌های نمایشگر ظاهر می‌شوند. همچنین برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که وقتی افراد روی نمایشگر فشار می‌دهند، تصویر تغییر می‌کند یا شکوفا می‌شود. این شکایات حاکی از برخی مشکلات کیفیت ساخت یا تضمین کیفیت با اولین موج عرضه گوشی های G5 به بازار است. اگر می خواهید نور پس زمینه را تست کنید، می توانید از برنامه رایگان Backlight Bleed Test استفاده کنید.

راه حل

اگر متوجه شدید که نور پس‌زمینه شما را آزار می‌دهد، یک راه‌حل محکم وجود دارد – با LG، شرکت مخابراتی یا خرده‌فروش‌تان تماس بگیرید و یک گوشی جایگزین دریافت کنید.

با این حال، با توجه به اینکه ال‌جی G5 یک دستگاه قدیمی است، اکثر گارانتی‌ها مدت‌هاست که تمام شده است. این بدان معناست که درخواست بازپرداخت یا جایگزینی سخت خواهد بود. در این مرحله، خرید یک گوشی جدید ممکن است بهترین راه پیش رو باشد.

اما اگر مخالف سرهم‌کردن تلفن خود نیستید، برخی از روش‌های انجام آن توسط خودتان در دسترس هستند. شایان ذکر است که این نباید اولین انتخاب شما باشد، مگر اینکه مطمئن باشید می دانید چه کاری انجام می دهید، و به خاطر داشته باشید که می توانید برای همیشه به تلفن خود آسیب وارد کنید. این بسیار آخرین راه حل است، بنابراین با آن رفتار کنید.

از دست رفتن کشوی برنامه

به‌طور پیش‌فرض، هیچ کشوی برنامه‌ای در رابط کاربری LG G5 وجود ندارد. هر برنامه به جای آن به صفحه اصلی اضافه می شود. برخی از مردم کشوی برنامه را از دست نمی‌دهند، اما اگر می‌خواهید آن را در LG G5 خود برگردانید، چند گزینه دارید.

راه حل ها:

  • به Settings > Display > Home Screen > Home بروید و EasyHome را بزنید. این کار کشوی برنامه را باز می گرداند، اما متأسفانه، رابط کاربری را نیز ساده می کند و فونت شما را بزرگتر می کند.
  • راه حل بهتر این است که یک لانچر شخص ثالث را نصب کنید. ما راه‌انداز Google Now یا Nova Launcher را توصیه می‌کنیم، اما راه‌اندازهای اندرویدی بسیار خوبی در فروشگاه Play وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.
  • برنامه LG SmartWorld را که باید از قبل روی LG G5 شما نصب شده باشد باز کنید و LG Home 4.0 را جستجو کنید. آن را دانلود و نصب کنید، و متوجه خواهید شد که دوباره یک کشوی برنامه دارید.
  • ال‌جی در نهایت یک به‌روزرسانی منتشر کرد که کشوی برنامه را بازگرداند. به Settings > About Phone > Update Center > App Updates بروید و به دنبال Home & App Drawer بگردید.

شارژ سریع طبق انتظار کار نمی کند

LG G5 از آخرین استاندارد Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند، اما به نظر می رسد کمی سردرگمی در مورد نحوه عملکرد آن وجود دارد. این برای شارژ سریع گوشی شما طراحی شده است و در حدود 30 یا 35 دقیقه آن را از 0 تا 80 درصد می رساند. هنگامی که به 80% رسیدید، با سرعت کمتری شارژ می شود. می‌توانید صفحه اعلان‌ها را به سمت پایین بکشید تا اعلانی را ببینید که نشان می‌دهد شارژ سریع کار می‌کند. اگر متوجه شدید که G5 به همان سرعتی که انتظار می‌رود شارژ نمی‌شود، باید چند کار را امتحان کنید.

راه حل:

  • هنگام شارژ از گوشی خود استفاده نکنید. اگر از LG G5 در هنگام شارژ استفاده می کنید، سرعت شارژ را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
  • مطمئن شوید که از کابل و شارژری استفاده می‌کنید که از Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند. لیست ما از بهترین شارژرهای سریع را برای گزینه های بیشتر بررسی کنید.

مراحل تعویض دوربین عقب گوشی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =