نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل پر سر و صدا بودن ماشین لباسشویی الجی

فهرست مطالب

پر سر و صدا بودن ماشین لباسشویی/ یک واشر پر سر و صدا می تواند به سادگی قرار گرفتن یک جسم خارجی در جایی که نباید باشد، یا می تواند علتی باشد که یک قطعه باید تعویض شود. ابتدا راه‌حل‌های ساده‌ای را که در زیر ذکر شده است را با دقت بخوانید تا بتوانید این مشکل را برطرف نمایید.

غرغر کردن

صدای غرغر می‌تواند نشانه‌ای از مسدود شدن خط تخلیه باشد، اما برای مسدود شدن کامل شلنگ کافی نیست. انسداد را بردارید تا از تبدیل شدن به یک گرفتگی کامل که به احتمال زیاد باعث ایجاد سیل می شود جلوگیری کنید.

کلیک کردن

اگر صدای کلیک شنیدید، ممکن است جسمی در تخلیه ماشین لباسشویی ال جی گیر کرده باشد. ممکن است به طور ناخواسته سکه یا کالای دیگری را که در جیب مانده از دست داده باشید. تخلیه خود را بررسی کنید و هر گونه جسم خارجی را بردارید.

پر سر و صدا بودن ماشین لباسشویی

وزوز یا زمزمه کردن

اگر صدای زمزمه یا وزوز را می شنوید ممکن است یک جسم خارجی در پمپ شما گیر کند. اگر جسمی پیدا کند که وارد پمپ شده است، گیر کردن پمپ غیر معمول نیست. در صورت آسیب جدی ممکن است نیاز به تعویض پمپ خود داشته باشید، اما اغلب تنها با برداشتن جسم مشکل حل می شود.

واشر بو می دهد

غیر معمول نیست که ماشین لباسشویی ال جی بوی کپک یا کپک ایجاد کند. این می تواند در داخل یا اطراف دستگاه رخ دهد و نشانه ای از رشد کپک و باکتری است. وان لباسشویی ال جی یک منطقه تاریک و مرطوب کامل برای رشد کپک ها و باکتری ها فراهم می کند.

همه واشرها چیزی را ایجاد می کنند که “فیلم زیستی” نامیده می شود که ماده ای در حال پوسیدگی است که همیشه مرطوب است. برخی از واشرها بیشتر از بقیه مستعد این تجمع هستند. با گذشت زمان بوی آن شروع به بوییدن می کند و اگر درمان نشود، بو می تواند به لباس های شسته شده شما سرایت کند. در بدترین شرایط، حتی می تواند باعث بوی بد لباسشویی ال جی و سایر اتاق های مجاور شود. مقاله ما را در مورد نحوه از بین بردن این بو از لباسشویی ال جی خود بخوانید.

یک عادت خوب برای ایجاد این است که ماشین لباسشویی ال جی خود را هر ماه تمیز کنید و مراقب باشید! به طور دوره ای اطراف ماشین لباسشویی ال جی خود را از نظر کپک یا کپک بررسی کنید. اگر دیوارها، کابینت ها یا سایر مناطق شما نشانه هایی از رشد کپک یا کپک را نشان می دهند، ممکن است مشکلی در رابطه با رطوبت وجود داشته باشد که باید برطرف شود.

مواد شوینده

  • مواد شوینده بیش از حد باعث ایجاد کف بیش از حد می شود و پسماندهای کثیفی در سبد و سایر قسمت های لباسشویی ال جی ایجاد می شود.
  • از مقدار مناسب مواد شوینده و نرم کننده پارچه استفاده کنید. این احتمالا بهترین دفاع است زیرا در واقع عرضه غذا را محدود می کند.

درجه حرارت

  • آب داغ به حل شدن لایه بیو فیلم کمک می کند. خیساندن داغ یا شستشو در بار نهایی می تواند یک اقدام پیشگیرانه عالی باشد، به خصوص اگر شستشو در آب سرد را ترجیح می دهید.
  • اگر مشکل کپک تکراری دارید یا مرتباً از ماشین لباسشویی ال جی خود استفاده نمی کنید، می توانید چرخه شستشوی دوم را هنگام شستشوی لباس ها انجام دهید تا از رشد کپک و کپک جلوگیری کنید.

فیلتر پمپ تخلیه

فیلتر پمپ تخلیه باید ماهی یکبار تمیز شود، اما تعداد کمی از صاحبان خانه این کار را انجام می دهند مگر اینکه مشکلی وجود داشته باشد. اغلب سکه ها و سایر اقلام کوچک در این فیلتر گیر می کنند و باعث می شوند جریان آب کند شود و مکانی ایده آل برای رشد کپک و کپک ایجاد شود.

ماشین لباسشویی ال جی چرخه خود را تمام نمی کند

این یک مشکل آسان برای عیب یابی است. اگر ماشین لباسشویی ال جی شما حتی پس از اتمام چرخه به کار خود ادامه دهد، به احتمال زیاد به این معنی است که تایمر معیوب است.

پانل کنترل را بردارید و تماس های تایمر را از نظر خوردگی یا سوزاندن بررسی کنید. یک تایمر جدید این مشکل را برطرف می کند.

باز نشدن در ماشین لباسشویی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =