نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بیرون زدن اشغال جارو برقی

فهرست مطالب

چه دلایلی باعث بیرون زدن آشغال از جاروبرقی می شود؟

امروزه تمامی جاروبرقی ها با تصور یک کارکرد اصلی ساخته شده اند، اینکه آشغال و گرد و خاک را از روی سطوح بکشند و در کیسه خود ذخیره کنند. برخی از از مدل های جاروبرقی دارای امکانات دیگری هم هستند ولی باز هم کارکرد اصلی تمامی آن ها یکی است و کف اتاق را تمیز می کنند. اما گاهی اوقات مشاهده می شود که جاروبرقی آشغال و گرد و خاک را بیرون می دهد. در این مطلب می خواهیم دلایل اصلی بیرون زدن آشغال از جاروبرقی را مورد بررسی قرار دهیم:

مخزن یا کیسه زباله

یکی از دلایل اصلی که ممکن است باعث شود جاروبرقی کار مکش گرد و خاک را انجام ندهد این است که کیسه یا مخزن زباله  آن پر شده است. اگر کیسه زباله از گرد و خاک پر شده باشد دیگر گنجایش آشغال های جدید را ندارد و به همین دلیل آن ها را بیرون می زند. برای حل مشکل بیرون زدن آشغال از جاروبرقی می توانید مخزن یا کیسه را از زباله خالی کنید. حتی می توانید کیسه را تعویض کنید.

لوله ها و دهنک جاروبرقی

یکی دیگر از دلایلی که می تواند موجب بیرون زدن آشغال از جاروبرقی باشد این است که دهنک یا لوله جاروبرقی مسدود شده باشد. این اتفاق ممکن است زمانی رخ دهد که جارو برقی آشغالی را مکیده باشد که خیلی بزرگ باشد و یا در دهنک یا لوله آن گیر کند. برای بررسی این مورد جاروبرقی را از برق بکشید و لوله آن را جدا کنید. آن را تکان دهید تا گرد و خاک آن خالی شود و سپس با یک دسته دراز مانند دسته جارو داخل لوله را چک کنید. این کار را آرام انجام دهید تا به لوله جاروبرقی صدمه ای وارد نشود.

زمانی که لوله را به خوبی تمیز کردید می توانید جارو برقی را بچرخانید و درون دهانه آن را بررسی کنید. با استفاده از یک پارچه تمیز دهانه را هم تمیز کنید و هر شی ای که به نظر می رسد آن را مسدود کرده باشد را بردارید. دقت داشته باشید که پس از انجام کار لوله را به خوبی وصل کنید.

تنظیم ارتفاع

بسیاری از جاروبرقی ها امروزه قابلیتی دارند که می توانید ارتفاع مناسب و شیوه ی تمیز کردن را بر اساس کف اتاقی که می خواهید جارو شود تنظیم کنید. مثلا برای اتاقی که کف پارکت دارد و برای اتاقی که کف آن قالی است می توان تنظیمات متفاوتی را انتخاب کرد. افرادی که صاحب جارو برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند بهتر است ارتفاع آن را تنظیم کنند، چون ارتفاع نامناسب هم ممکن است باعث کارکرد غلط جاروبرقی شود و شاهد بیرون زدن آشغال از جاروبرقی باشیم.

تعمیرات

گاهی اوقات تسمه ی جاروبرقی صدمه می بیند و همین مورد ممکن است باعث کاهش مکش جاروبرقی شود و حتی گرد و خاک از جاروبرقی بیرون بزند. برای بررسی این مورد جارو برقی را از برق بکشید، آن را برگردانید و پوشش تسمه روی قسمت سری جاروبرقی را بردارید. اگر فکر می کنید که تسمه صدمه دیده و یا کهنه شده است می توانید آن را تعویض کنید.

با بررسی موارد بالا ممکن است بتوانید مشکل بیرون زدن آشغال از جاروبرقی را حل کنید. اما شاید باز هم این مشکل ادامه داشت. برای بررسی دقیق تر بهتر است با فراز پشتیبان تماس بگیرید. فراز پشتیبان مجموعه از تکنسین های حرفه ای تعمیرات جاروبرقی از همه ی برند هاست و همچنین نمایندگی رسمی برند های معتبر جهانی نیز هست و می توانید برای خدمات پس از فروش با ما تماس بگیرید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

1 دیدگاه دربارهٔ «بیرون زدن اشغال جارو برقی»

  1. امیرحسین صفر

    سلام ببخشید جارو برقی ما حین جارو کشیدن آلارم میزند و چراغش روشن می‌شود
    در صورتی که هم فیلتر سالم است و سطل جارو برقی در نشده است
    مشکل چیست؟ لطفادمن را راهنمایی کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 12 =