نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بلندگوی سینماخانگی الجی صدا می دهد

فهرست مطالب

بلندگوی سینماخانگی الجی / هیچ چیز بدتر از این نیست که آهنگ یا فیلم مورد علاقه تان را با صدای بلند و ناگهانی در طول مسیر پخش کنید. این صداها می توانند کوچک شروع شوند و به یک مشکل اجتناب ناپذیر تبدیل شوند، بنابراین ایده خوبی است که در اسرع وقت آنها را متوقف کنید. در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد پخش صدا از سیستم های بلندگو ال جی بدانید را پوشش خواهیم داد.

برای کاهش تداخل احتمالی دستگاه های الکتریکی را خاموش کنید

هر چیزی که نزدیک باشد می تواند سیگنال یا سیم را قطع کند. اگر از یک مرکز سرگرمی استفاده می کنید، تلویزیون و سایر وسایل برقی بلااستفاده را خاموش کنید. همچنین می‌توانید گوشی‌های هوشمند، تلفن‌های خانگی و هر چیز دیگری را از منطقه دور کنید.

همه سیم ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که محکم هستند و پاره نشده اند

اگر سیم ها در معرض یا جدا شوند، قطع های کوچک می تواند عملکرد آنها را مختل کند. این مشکل می‌تواند باعث صدای بلند و زمزمه شود، اما در نهایت منجر به عدم خروج صدا از بلندگو ال جی می‌شود. خبر خوب این است که اکثر سیم های بلندگو ال جیی کوچک نسبتاً مقرون به صرفه هستند.

بلندگوی سینماخانگی الجی

تنظیم مجدد گیرنده به تنظیمات کارخانه یا تعویض آن (در صورت وجود) را در نظر بگیرید

به گفته سونی، بازگرداندن گیرنده به حالت جدید می تواند مشکل را برطرف کند. اگرچه راه حل معمولی نیست، اما اگر همه چیزهای دیگر را بدون هیچ موفقیتی امتحان کرده اید، ارزش این را دارد.

تمام کابل ها و دوشاخه های اطراف را بررسی کنید

اگر کابل ها به بلندگو ال جی کمک نمی کنند، آن ها را دور ببرید. اگر آنها بخشی از سیستم دیگری هستند، نباید سیم‌ها و کابل‌های بلندگو ال جی را لمس کنند. تداخل الکتریکی جزئی می‌تواند صداهای زمزمه یا صدای بلندی ایجاد کند که وقتی کابل دیگری را لمس می‌کند شبیه به کابل آمپر گیتار است.

ممکن است دستگاه شما مقصر باشد

راه حل ساده دیگر این است که دستگاه ورودی خود را بررسی کنید. اگر از رایانه استفاده می‌کنید و وای‌فای شما به اندازه کافی قوی نیست، می‌تواند باعث تأخیر و از کار افتادن آن شود. دستگاه خود را از بلندگو ال جی جدا کنید و از طریق سیستم صوتی دستگاه به صداها گوش دهید.

دیگر مجبور نیستید صداهای قطع کننده صدا را تحمل کنید. این راه حل ها ساده هستند و می توانند از بازگشت صداها جلوگیری کنند.

اگر متوجه زمزمه شدید، بیشتر راه حل ها یکسان هستند. با این حال، ما چند تفاوت را در زیر پوشش خواهیم داد.

وجود صداهای ریز

ممکن است صدای زمزمه دائمی را از بلندگو ال جی یا آمپلی فایر خود شنیده باشید که شبیه تداخل صوتی است. خواه در ماشین شما، خانه یا هر جای دیگری باشند، این صداهای وزوز می توانند تجربه شنیداری شما را خراب کنند. بیایید یک فرآیند پنج مرحله ای را برای خلاص شدن از شر آنها برای همیشه بررسی کنیم.

برای محدود کردن وزوز ساب ووفرها، به آداپتور زمین AC تغییر دهید

اگر از دوشاخه سه شاخه استفاده می کنید، می تواند صدای زمزمه دائمی ایجاد کند. پیشنهاد ما استفاده از مبدل زمینی 3 به 2 شاخۀ Supply Guru است. این آداپتور مقرون به صرفه در یک بسته شش تکه عرضه می شود و می تواند ساده ترین راه حل برای این مشکل باشد.

مطمئن شوید که از کابل‌های مناسب استفاده می‌کنید (کابل‌های قدیمی یا نامناسب ممکن است خوب کار کنند، اما می‌توانند صدای وزوز تولید کنند). فقط به این دلیل که کابل‌ها در کانال‌ها یا قسمت‌های ورودی و خروجی قرار می‌گیرند، به این معنی نیست که از نوع درست هستند. دفترچه راهنمای کاربر بلندگو ال جی را بررسی کنید تا مطمئن شوید اندازه مناسبی دارید.

برای کاهش یا خلاص شدن از شر صداهای وزوز و زمزمه، یک ترانسفورماتور عایق صوتی را در نظر بگیرید. آنها می توانند سیگنال ها را متعادل کرده و ولتاژ AC را تنظیم کنند، که اغلب علت وزوزهای آزاردهنده یا صداهای زمزمه مداوم است.

اتصالات الکتریکی را تست کنید

زیرا بارگذاری بیش از حد مدار می تواند باعث گرم شدن بیش از حد و وزوز آن شود. از یک مولتی متر برای اطمینان از دریافت ولتاژ یکسان در هر اتصال الکتریکی استفاده کنید. مطمئن شوید که دوشاخه های زیادی به دیوار یا دوشاخه اضافه نمی کنید. تمام نوارهای برق باید دارای حداکثر ظرفیت بار باشند، بنابراین آن را از قبل بررسی کنید.

تمام کابل های سیستم صوتی را صاف و مرتب کنید

اگر خیلی به هم نزدیک باشند، صدای وزوز ایجاد می کنند. سیم‌های در معرض تماس با یکدیگر صدای بلندی تولید می‌کنند. هر چه نزدیکتر باشند، صدای آن بلندتر خواهد بود. کابل های درهم می تواند کیفیت صدای بلندگو ال جیی شما را خراب کند.

زمزمه کردن اغلب می تواند ناشی از برق باشد. یکی دیگر از دلایل نادر زمزمه، بارگذاری بیش از حد پریز دیوار است. به دقت گوش دهید تا بشنوید که آیا صدا از پریز می آید یا خیر. اگر چنین است، باید سیستم را از برق بکشید زیرا می تواند باعث ایجاد قوس الکتریکی و جرقه آتش سوزی شود.

تشخیص 4 مشکل رایج سینما خانگی ال جی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نه =